fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אנרגיה ירוקה על גבי גג מרכז עסקים ומסחר חדש בקרית אתא

אנרגיה ירוקה על גבי גג מרכז עסקים ומסחר חדש בקרית אתא | צילום: חברת טריפל אס

אם עברתם לאחרונה בקניון שער הצפון או הלכתם לטיול בשבילים של איקאה, אולי הבחנתם במבנה מסחרי חדש וגדול בסמוך לחניון. מדובר במרכז עסקים ומסחר חדש במתחם, אשר בנו איציק וגיא נכסים בע"מ, חברה לייזום, תכנון וביצוע פרויקטים בנדל"ן. החברה מוכרת בזכות מספר פרויקטים מוצלחים למגורים אשר יזמה ובנתה בשנים האחרונות בקרית אתא ובקרית מוצקין, וכן לאור הדגש שהחברה שמה בשמירה על ערכי איכות הסביבה בעת ביצוע עבודות הבנייה.

בדיוק בעקבות אותם ערכים שלפיהם החברה פועלת, בשבוע שעבר הסתיים פרויקט התקנת מערכות סולאריות על גבי הגג של המרכז המסחרי החדש בקרית אתא. הותקנה מערכת בגודל 202 קילו וואט על גבי שטח הגג, אשר ממש בקרוב תחל לייצר אנרגיה ירוקה ולספק חשמל נקי וכל זאת רק בזכות קליטת קרני השמש. בעלי עסקים וחברות רבות רואים בהתקנת מערכת סולארית על גג העסק, פתרון רווחי לכמות החשמל הנצרכת והשקעה בטוחה לטווח הארוך ומכאן שהביקוש גדל משמעותית בשנים האחרונות.

אנרגיה ירוקה על גבי גג מרכז עסקים ומסחר חדש בקרית אתא | צילום: חברת טריפל אס

את הפרויקט ביצעה חברת טריפל אס לארגיה מתחדשת ממגדל העמק, מנכ"ל החברה עופר אזולאי מספר: "התחלנו את העבודה על הפרויקט כאשר המבנה עוד היה בשלבי גימור, נערכנו לכך שעלולים להיות שינויים ועיכובים בגלל עומס העבודה והקבלנים באזור. כל זאת תוך קשר ישיר עם הלקוח בכל זמן ובכל שלב של התקדמות עם ההתקנה, ולבסוף הפרויקט בוצע והושלם באופן הבטיחותי והאסתטי ביותר, בהתאם ללוח הזמנים וציפיות הלקוח."

גיא בוסקילה, שותף ובעלים בחברת איציק וגיא נכסים בע"מ אומר: "אנחנו מתעדכנים כל הזמן בכל הנוגע לאנרגיה מתחדשת ושמירה על איכות הסביבה, עבודות בנייה עלולות להיות מזהמות מאוד ולכן אנו שמים על כך דגש וזה משפר לנו גם את איכות העבודה. כאשר הבנו כי לאחר הקמת המרכז המסחרי, יהיה ברשותנו שטח גג גדול מאוד, התחלנו לברר על מסלולים ודרכים נכונות בהן נוכל לנצל את השטח לייצור אנרגיה ירוקה. שמענו רבות על חברת טריפל אס ולאחר שיחה איתם לא היה לנו ספק כי אנו שמים בידיהם את המפתחות לפרויקט הזה ובהחלט בחרנו נכון. קיבלנו ליווי מקצועי וצמוד לאורך כל הדרך אשר העניק לנו תחושת ביטחון, והתוצאה יוצאת מן הכלל."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות