fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם הלביאות" טובה ספורטס מזמינה אתכן לכנס נשות העסקים לשנת 2023

למי שטרם הספיקה להכיר; טובה ספורטס, יזמית בנשמה, אשת תקשורת, בעלת אולפן תקשורת "קול הפוקוס T.V" ומוציאה לאור את "מגזין הלביאות". מזמינה אתכן לדבר הבא - כנס נשות העסקים לשנת 2023. בכנס יהיו הרצאות בסגנון טד של נשות עסקים מובילות כל אחת בתחומה, תכירו נשות עסקים מכל הארץ, תהנו ממוזיקה טובה, צילומים וכיבוד עשיר. לכל הפרטים...
אם הלביאות - טובה ספורטס | צילום: אירית ויינשטיין

ברוכות הבאות לדבר הבא בעולם העסקים הנשי – כנס נשות העסקים לשנת 2023

טובה ספורטס: "מזמינה אותך להכיר אותי ואת הלביאות שלי, ולהצטרף אלינו, לכנס נשות העסקים הכי עוצמתי ומרגש שיש, שבו תפגישי עשרות נשים מדהימות בדיוק כמוך, תשמעי הרצאות מרתקות ותקבלי השראה מנשות עסקים מובילות כל אחת בתחומה. אשמח שתצטרפי לשני האירועים, ולכן דאגתי לך למחיר מיוחד בלינק המצורף >> לחצו כאן << "

אם הלביאות – טובה ספורטס | צילום: אירית ויינשטיין

קצת על טובה ספורטס: "נעים להכיר, שמי טובה ספורטס, בת 50, נשואה, אם ל- 3, תושבת גאה של העיר קריית מוצקין, יזמית בנשמתי, אשת תקשורת, בעלת אולפן תקשורת "קול הפוקוס T.V" ערוץ שנועד לשים כל אחד ואחת במרכז הבמה. ומוציאה לאור את "מגזין הלביאות" למיזם קראתי "לביאות בעסקים" שם שנבחר לאחר המון חשיבה והתאמה לאופי ורוח המיזם.

לביאות בעסקים הינה מעטפת של בית חם המספק ידע וכלים בפן האישי ובפן העסקי. המודל בנוי באופן כזה שכל אחת שבוחרת להיות לביאה מקבלת מיד את הבידול שמותאם לה באופן אישי תוך הטמעת תוכנית מותאמת לאופי ולנקודת הזמן שבה היא נמצאת באותו הרגע, והתווית הדרך שתוביל אותה לעבור מהמדף לחלון הראווה.

המודל כולל מגוון רחב של פתרונות תוך ליווי אישי שלי וליווי קבוצתי של כל הלביאות שחברו למיזם. כל אשת עסקים תוכל למצוא את מקומה אצלנו ולא משנה באיזה שלב היא נמצאת בעסק שלה.

אם זה בשלב החלום, מייד לאחר פתיחת העסק, או בשלב מתקדם יותר. לדעתי, זה מה שהופך את המיזם שלי לקסום. החיבור והשילוב בין הלביאות שלי, הרצון לתת ולהעניק מעצמן האחת לשניה, שיתופי הפעולה, הנטוורקינג המצוין הערבות ההדדית, הפירגון ואהבת החינם יוצרים הרמוניה מדהימה וכך כל אחת מתקדמת בקצב שלה והתוצאות לא מאחרות להגיע!

אני מזמינה כל עצמאית להגיע אלינו להתארח ולהרגיש את האנרגיות בעצמה כי כמו שאומרים "אין טוב ממראה עיניים" ואין תחליף לאינטואיציה הנשית.

אצלנו תוכלי למצוא את כל מה שחסר לך או רק לחזק אותו, למשל לדייק את עצמך, לבדל את עצמך מהקולגות שלך, לבנות תוכנית עסקית, ללמוד כתיבה שיווקית, ללמוד לתחזק ולמנף את המדיות השונות, ללמוד מגוון אפליקציות
שיעזרו לך בשיווק ובמכירות, לקבל את כל הכלים בעזרת קורסים וסדנאות על בסיס קבוע, לקבל חשיפה ברדיו ובעיתונות… ועוד.

מגוון רחב של כלים שיעזרו לך לפרוץ את תקרת הזכוכית שלך.

"זה הזמן לשחרר את הלביאה שבך"

כנס נשות העסקים לשנת 2023

לאחר כל הניסיון שצברה במהלך השנים, יצרה ספורטס תהליך קצר וממוקד המבטיח שבירת תקרת זכוכית לכל בעלת עסק.

"קסם 5 המפתחות שלך להצלחה"

ערב קסום שיחולק ל- 2 אירועים מרכזיים ואת בוחרת אם להגיע לשניהם או רק לאחד מהם.

החבילה כוללת:

  • יום צילומי תדמית יוקרתי.
  • ראיון של אחת על אחת באולפן התקשורת "קול הפוקוס"
  • כתבה במגזין הלביאות.
  • שיחת ייעוץ עסקית עם קורצ'רית המתמחה באבחון קולי.
  • סדנת אסטרטגיה שיווקית.

עשרות נשות עסקים כבר עברו את התהליך והן מספרות על הקפיצה האישית והעסקית שנגרמה להן בעקבות התהליך.

לרכישת כרטיסים: >> לחצו כאן <<

להזמנות בנייד: 053-7212190

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות