fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך קונים רכב חדש מהחברה עם תקציב נמוך ומה צריך לעשות לפני רכישת רכב לעסק שלכם

עסקאות שיכולות לעלות לכם ביוקר: אחד מההיבטים המשמעותיים ביותר בתוחלת חייו של כל עסק הוא ההתנהלות השותפת והיכולת לעמוד בתשלומים השונים. זו בדיוק הסיבה שקובי כהן, מנכ"ל ובעלים של חברת הליסינג והמימון לעסקים ניו ליס- ליסינג ופתרונות מימון מציע ללקוחותיו פתרונות מימון לרכישת רכב מותאמים אישית לעסק, עם ריביות נמוכות במיוחד ללא תפיסת מסגרת אשראי כדי שיוכלו לעמוד בהחזרים גם בשעות הקשות תוך שירות מקצועי ואדיב מכל הלב. אז איך קונים רכב חדש כשהתקציב נמוך ומה חשוב שתבדקו לפני רכישת רכב לעסק שלכם? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.
קובי כהן, מנכ"ל ובעלים של חברת הליסינג והמימון לעסקים - ניו ליס | צילום: עידן אנדרס

שוק הרכב הישראלי ידוע כאחד מהיקרים בעולם כתוצאה מהמיסוי הכבד המוטל על כלי רכב, אנחנו משלמים כ- 120 אחוזי מס מה שמכפיל את מחיר הרכב. בעקבות מחירי הרכב הגבוהים וחוסר היכולת לשלם את מלוא הסכום במעמד הרכישה, אנשים פרטיים ובעלי עסקים פונים למסלול רכישת רכב בעסקאות מימון שמותאמות ליכולת ההחזר שלהם כדי להנות מהיתרונות של רכב חדש תוך עמידה בתשלום חודשי נוח.

אחת מחברות הליסינג הבולטות ביותר בענף היא חברת הליסינג ופתרונות המימון לעסקים- New lease ליסינג ופתרונות מימון של קובי כהן, שמספקת ללקוחותיה פתרונות מימון נוחים במיוחד ללא דמי תיווך בריביות  נמוכות בעזרת שיתופי פעולה יעילים עם גורמים שונים.

קובי כהן, מנכ"ל ובעלים של חברת הליסינג והמימון לעסקים – ניו ליס | צילום: עידן אנדרס

איך הכל התחיל?

קובי כהן התחיל את דרכו בעולם הרכב בקבוצת שלמה ולאחר 10 שנות וותק בחברה מונה ע"י מנכ"ל החברה וסמנכ"ל המכירות חזי שייב למנהל המכירות הארצי של מותג אופל ברשת. מי שהאמין בו היה סמנכ"ל המכירות נתי נוח שהאמין בדרכו של קובי ולאחר 10 שנים בתחום בהם סייע לבעלי עסקים וללקוחות פרטיים החליט לקחת את האהבה שלו לתחום צעד נוסף ופתח את חברת ניו ליס, ליסינג ופתרונות מימון לעסקים. חברה שנותנת פתרונות ליסינג בתחום הרכב בשם בה הוא משקיע את כל כולו מתוך תשוקה ורצון עז לעזור ולשנות את הדרך שבה רוכשים רכבים בעסקאות ליסינג בישראל.

"תמיד רציתי להביא ערך מוסף ללקוח ולספק את היחס האישי בדיוק כמו שאני מצפה לקבל כשאני רוכש מוצר. עוד אז בעבודתי בקבוצת שלמה כמנהל מכירות ארצי של מותג אופל התחלתי ללמוד את כל נושא המימון בתחום העסקי והפרטי לפרטי פרטים והחלטתי שאני משנה את כללי המשחק בתחום. אחד מהמטרות העיקריות שלי היא לאפיין את העסק ברמה המקצועית ולהתאים לו את מסלול ההלוואה הנכון ביותר לצרכי העסק בדגש על ריביות נמוכות ותנאי תשלום נוחים".

קובי כהן, מנכ"ל ובעלים של חברת הליסינג והמימון לעסקים – ניו ליס | צילום: עידן אנדרס

אילו שירותים אתם מציעים ללקוחותיכם?

אנחנו מספקים פתרונות ליסינג לעסקים לכל סוגי הרכבים, אצלינו תוכלו למצוא עסקאות ליסינג מימוני עם חשבונית אשר המטרה שלה היא לחסוך הוצאות מיותרות לחברה, ליסינג תפעולי לחברות שמחזיקות צי של מעל ל- 100 רכבים. בנוסף תוכלו למצוא אצלינו עסקאות ליסינג פרטי וליסינג לטווח קצר.

אנחנו מספקים לכל לקוח מעטפת שלמה לעסקת הליסינג כדי לספק עסקה אטרקטיבית, נוחה ומותאמת אישית. אנחנו חוסכים ללקוח את פערי התיווך הגבוהים בקניית רכב ומלווים אותו לאורך כל העסקה ולאחריה. העסקה מנוהלת ישירות דרך היבואן והלקוח מקבל רכב חדש 0 ק"מ ללא פערי תיווך ואחד מהיתרונות שלנו בתור חברה הוא לספק ללקוח מחירים אטרקטיביים בהתאם ליכולתנו מול היבואן.

אחד מהשירותים המשמעותיים ביותר שלנו הוא ליסינג לרכבים מסחריים ולמשאיות.

רכישת משאית יכולה להגיע מיליון שקלים ומעלה, לכן כבעלי עסק שמעוניינים לרכוש רכב מסחרי או משאית חשוב שתבחרו בשירות מימון שמתאים לצרכים שלכם.

היתרונות של עסקת ליסינג ממוני למשאית גוברים על שאר החלופות באופן משמעותי בעיקר בשל העובדה שעסקת הליסינג לא מכבידה על האובליגו ועל מסגרת האשראי הבנקאית שנשארת פנויה לתפעול השוטף של העסק. אצלנו ניתן לבצע עסקאות מימון וליסינג למשאיות חדשות ומכירה שך משומשות מה שמקל על ההחלפה של המשאית וכמובן שמקבלים בסוף כל חודש חשבונית מוכרת במלואה לצרכי מס.

צפו:

מה היתרונות שלכם

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר שלנו הוא הערך המוסף שכל לקוח מקבל. מבחינת ריביות, אנחנו מציעים מסלולי ליסינג בריביות נמוכות מאוד, ריביות בנקאיות בעקבות שיתוף פעולה עם בנק מזרחי טפחות ליסינג בע"מ שמספק ללקוחותינו מסלולי ליסינג בריביות בנקאיות עם שקיפות מלאה.

יתרון נוסף ומשמעותי הוא שהעסקאות שלנו מוכרות לצורכי מס הכנסה וכך הלקוח מקבל את הטבת המס ומזדכה עליה.

ניו ליס – שירותי ליסינג ופתרונות מימון שמותאמים אישית לצרכים שלכם

אנחנו מספקים שירות אישי ומקצועי, יכולות גמישות בתנאים וניהול פשוט ושקוף ממש בגובה העיניים. בנוסף אנחנו מציעים תמיכה מלאה לאחר המכירה ונוכל לעזור לכם בכל מה שתצטרכו.

יש לנו שני משרדים, אחד ברחובות והשני בכפר סבא ואנחנו דואגים להגיע לבתי העסק של לקוחותינו.

כדי להנגיש את עולם הליסינג לכלל הלקוחות ברחבי הארץ הקמנו אתר אינטרנט שנותן מענה לכל סוגי הליסינג, הבחירה בנו תאפשר לכם לקבל את המסלול המשתלם ביותר ברכישת רכב בישראל.

פרטים ליצירת קשר עם ניו ליס:

אתר החברה: www.newlease.co.il

נייד: 050-8501880

למעבר לעמוד הפייסבוק >>לחצו כאן <<

כתובת: סניף כפר סבא- המוביל 9, כפר סבא | סניף רחובות-  מוטי קינג 2, רחובות.

בשיתוף מאצ'פוינט תקשורת שיווקית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות