fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוברים שתיקה הגיעו למועצת העיר בקרית מוצקין

אזרחים שהגיעו לדיון של מועצת העיר הניפו שלטים עם תמונתו של חבר המועצה, יריב ענבר, מחובק עם דובר תנועת שוברים שתיקה. האופוזיציה עזבה את ישיבת המועצה בטרם הסתיימה
יריב ענבר עם דובר שוברים שתיקה ניר אבישי כהן. צילום מסך

מהומה אדירה אירעה הערב, שני, בישיבת מועצת עיר שלא מן המניין בקרית מוצקין. אזרחים שנכחו בישיבה הניפו שלטים עם תמונתו של חבר מועצת העיר, יריב ענבר, מסיעת רוח חדשה במוצקין, שבהם הוא מצולם מחובק עם דובר תנועת שוברים שתיקה.
הישיבה זומנה על מנת לדון בפעילותו של יו"ר סיעת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, בקומפוסט. ראש העירייה, חיים צורי, ביקש מאבישר הסבר על פעילותו בקומפוסט. לדברי צורי, מועצת העירייה מינתה את אבישר על מנת להביא לסגירת הקומפוסט אולם על פי פרוטוקול של דירקטוריון הקומפוסט התברר כי אבישר תמך במינוי פרוייקטור שעלותו עשרות אלפי שקלים על חשבון הרשויות החברות בקומפוסט, בהן קרית מוצקין.

מוחים נגד יריב ענבר. צילום פרטי

אבישר ניסה לענות לטענות אולם כעשר דקות לאחר תחילת הישיבה פרצה מהומה באולם מועצת העיר. קבוצה של אזרחים שנכחו באולם הניפו שלטים בהם נראה ענבר מחובק עם דובר תנועת שוברים שתיקה, ניר אבישי כהן. "לך לעזה" , מחבל" ו-"חתיכת בוגד" הן רק חלק ממטח הקללות שהופנו כלפי ענבר שזה מצידו דרש להוציא מהאולם את המוחים נגדו. התמונה המקורית של ענבר עם דובר שוברים שתיקה מופיעה בעמוד הפייסבוק של יו"ר הסיעה, ציקי אבישר.
רק לאחר דקות ארוכות הצליחו הסדרנים להוציא את המוחים מהאולם אך הצעקות בישיבה עצמה נמשכו בין אבישר לבין חבר המועצה יוסי מרקוביץ'. לאחר כחמישים דקות של מהומה וצעקות החליטו חברי סיעת רוח חדשה במוצקין לעזוב את ישיבת מועצת העיר.
בהיעדר האופוזיציה העירונית החליטה מועצת העיר ברב קולות שאבישר ימשיך לכהן בדירקטוריון של הקומופוסט כנציג העירייה והסמכות שניתנה לו היא להביא לסגירתו של הקומפוסט. בהתייחסו לאירועים במועצת העיר מסר ענבר: "הערב ראינו מחזה מביש, מועצת עיר שאינה מתפקדת ובראשה ראש עירייה שאינו מצליח וככל הנראה גם אינו מעוניין לשלוט בה. ראש העירייה התבקש להגיב על קשריו עם הקבלן שמפעיל את מפעל הקומפוסט. במקום זאת העדיף צורי להסית את פעילי מפלגתו ולפוצץ באלימות את ישיבת מועצת העיר. ראש עירייה החשוד בפלילים לא ילמד ציונות איש חינוך ציוני כמוני".
באתר רוח חדשה במוצקין מוצג ענבר כאחד ממייסדי התנועה, מהנדס מערכות, בעל תואר במנהל עסקים. כיום משמש כדירקטור לחדשנות עסקית בחברת מטריקס. הוא כיהן כמנכ"ל מכללת ג'ון ברייס-מדיאטק צפון, להכשרה והשמה בתחומי מדעי המחשב. בתקופה זו, נבחר לאחד מחמישים המובילים בחינוך הישראלי על ידי עיתון "הארץ" לשנת 2013. הוא מרצה לחדשנות, ניהול וטכנולוגיה, מרצה אורח בטכניון, יזם ומייסד המוזיאון לתולדות המחשב בישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות