fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת להפצת סרטוני מין נחשפה בטלגרם

הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה, המשטרה עצרה הבוקר 12 חשודים בהפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות ברשת טלגרם
אילוסטרציה: פיקסאביי

רשת של הפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים ונערות, שפעלה באמצעות האפליקציה החברתית טלגרם, בה רשומים אלפי משתמשים, נחשפה היום, רביעי, לאחר חקירה סמויה ומורכבת מבחינה טכנית. נודע, כי בין המצולמות גם קורבנות מאזור הקריות וחיפה.

משטרת ישראל זיהתה תופעה רחבת היקף של הפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות קורבנות, נשים ונערות ברשת הטלגרם, ללא ידיעת או הסכמת המצולמות. התמונות והסרטונים התפרסמו בקבוצות פנימיות, המונות אלפי משתמשים. עם זיהוי התופעה, פתחה המשטרה בחקירה סמויה ומורכבת תוך שימוש באמצעים מתוחכמים. החקירה נוהלה במחלק הסייבר של היחידה המרכזית במחוז תל אביב בשיתוף יחידה 105 בלהב 433 ובליווי של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

במהלך החקירה הסמויה, הצליחו החוקרים למפות את הקבוצות ולהתחקות אחר זהות המפיצים, תוך שהם מתגברים על האנונימיות רשת טלגרם.

הבוקר, עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו שוטרים על בתיהם של 12 חשודים (30-17), בכל רחבי הארץ, עצרו אותם ותפסו מחשבים וראיות נוספות. החשודים הועברו לחקירה.

מהמשטרה נמסר, כי היא תמשיך לפעול באמצעות יכולות החקירה שלה והכלים הטכנולוגיים המתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי הציבור ותפעל להגנה על קורבנות, בגירים וקטינים, ברשת האינטרנט ובכל מקום אחר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות