fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תופעת הפופ הויראלית אחינועם מקרית אתא כובשת את ישראל

תופעת הפופ הויראלית אחינועם בת ה-19 עם שירה החדש" בלילות" מטריפה את דור ה- Z והופכת לאחת ההבטחות החזקות בעולם המוזיקה בשנת 2024.
אחינועם | צילום מתוך האינסטגרם
אחינועם | צילום מתוך האינסטגרם

תופעת הפופ הויראלית אחינועם בת ה-19 עם שירה החדש" בלילות" מטריפה את דור ה- Z והופכת לאחת ההבטחות החזקות בעולם המוזיקה בשנת 2024.
אחינועם במקור מקריית אתא, זמרת , כנרת, כותבת, מלחינה ויוצרת תוכן.
אחינועם ספרי לנו קצת על עצמך
אחינועם:" מאז ומתמיד היתה לי אהבה למוזיקה , לנגן ולשיר . כשהייתי בת חמש אמא שלי שלחה אותי לחוג אורגנית בקונסרבטוריון בקריית אתא כדי שיהיה לי עיסוק אחר הצהריים. למדתי 5 שנים אורגנית , בגיל 6 התחלתי את לימודי הכינור, מאז ועד היום אני מחוברת לכלי הזה, למדתי למעלה מעשר שנים, והיום אני מופיעה איתו הרבה באירועים פרטיים ,שמזמינים אותי.
אני נותנת לו גם מקום ברשתות החברתיות. אני חושבת שזה שונה בדור שלי. הרבה מתחברים אליו דרך הקטעים שאני מביאה. זה כלי שדורש התמדה ומחויבות עצמית, כי זה כלי שצריך להתמסר אליו עד הסוף,
הייתי ילדה מאוד ביישנית ומופנמת לא היו לי הרבה חברות ,תמיד אחת או שתיים, לא תמיד היה לי אופציה להיפגש עם חברות אחר הצהריים כי לא היה לי עם מי.. עברתי 5 בתי ספר שונים בכל מיני מקומות בארץ, ועברתי לפעמים נידויים חברתיים, אני חושבת שמהצלקות שעברתי בילדות בניתי את האישיות שלי. הפכתי לבן אדם חזק הרבה יותר מבחינה נפשית, האהבה שלי למוזיקה התעצמה ומזה אני הבן אדם שאני היום.
שאלה- בחורה צעירה בגילך כבר הוציאה באופן עצמאי[ללא תמיכה כספית חיצונית] ארבעה שירים שכתבת והלחנת בעצמך-שהאחרון אפילו הפך לסאונד ויראלי בטיקטוק ["לזאת שאחרי"]
מתי התחלת את כל עניין הכתיבה וההלחנה?

בתור ילדה קטנה הייתי כותבת הרבה לעצמי וגם שירים בתוך המחברות של הבית ספר, בחטיבה כבר התחלתי לנסות להלחין על הפסנתר, התחלתי לפתח סוג של התמכרות כזאת ותמיד הייתי מחכה לחזור הביתה מהלימודים להתיישב ישר על הפסנתר שלי בבית ולכתוב ולהלחין שיר. כשהייתי בת 15 התחילה הקורונה ובגלל שלא היה לי מה לעשות בבית כתבתי והלחנתי 10 שירים, ובקשתי מאמא שלי אחרי שהקורונה תסתיים אני אוציא שיר . אחרי כמה זמן התחלנו לחפש באינטרנט מפיק מוזיקלי לסינגל הראשון שלי, הגענו לנועם עקרבי[אליעד, עידן רייכל ,עברי לידר ועוד] שהוא הפיק לי את הסינגל הראשון ״אחרי שנה״. תוך כדי העבודה על השיר עם המפיק הכרתי דרכו את תמיר חיטמן שהוא מנהל אומנותי של המון אומנים ומפיק מוזיקלי[נועה קירל, נופר בטאט ,אקס פקטור]. עם תמיר אני עובדת עד היום על כל שיר שאני הוצאתי ושאמשיך להוציא, בעבודה איתו הוא מכווין אותי בהגשת השיר, בכתיבה ,בביצוע ומלווה אותי כשיש סשן הקלטה, באסטרטגיית ניהול[הוא כבר 25 שנים בתעשייה -אז יש לו ידע עצום]

שאלה- מעניין מאוד, ובעולם של היום , כשהכל עובר דרך המדיות החברתיות- איך הצלחת להגיע בעצמך, [בלי אף עזרה ,בלי אף מימון וקידום ] לקהל אדיר של מאות אלפים ,שמכיר את המוסיקה שלך, מהעבודה הקשה ברשת-יש לך איזה טיפ?
אחינועם:"תוך כדי השירים שהוצאתי ,התחלתי להעלות קטעים שלי שרה לרשתות החברתיות ,צילמתי מיליון טייקים , אני לא הצלחתי. כל סרטון הגיע ל 200-500 צפיות. הבנתי שאני עושה משהו לא נכון. שאני צריכה ללמוד את זה . את הרשתות החברתיות ואיך כל זה עובד? איך אני מצליחה להגיע לעשרות ומאות אלפי צפיות כמו משפיעני רשת אחרים ? כך היה והתחלתי ללמוד את זה. חקרתי קראתי, כתבתי בגוגל איך האלגוריתם של הטיקטוק עובד? עקבתי אחרי מומחים לשיווק, ומשם התחלתי ליצור תוכן בצורה שלמדתי ליצור מעורבות בתכנים שלי ולמשוך את העין . היום הסרטונים שלי מגיעים לעשרות ומאות אלפי צפיות בפלטפורמות (אינסטגרם,טיקטוק,shorts) אני רק ממשיכה ולא מוותרת, ומתמסרת לזה עד הסוף.
כשהוצאתי את שלושת השירים הראשונים לא היה לי אז את הידע שיש לי היום ואני לא שיווקתי אותם מספיק טוב. לפני כשבועיים הוצאתי את הסינגל הרביעי שלי ״בלילות״ -והגיע בינתיים ל90 אלף צפיות ביוטיוב- קהל אמיתי- לא ממומן! 90 אלף איש אוהבים אותי ואת השיר שלי.
האמת שיש סיפור מאחוריו.

שאלה-ספרי לנו עליו, יש האומרים על השיר הזה שהוא המנון הנשים הצעירות שאיבדו את יקירהן במלחמה ובחרו בחיים

אחינועם- "אחרי ה 7.10 אני והמשפחה שלי החלטנו שאנחנו טסים ליוון אז מרוב הלחץ היינו שם חודש ושכרנו דירה. ישבתי בדירה וראיתי כתבות בטלוויזיה על אנשים שאיבדו את היקר שלהם במלחמה. תוך כדי השהייה באתונה אמא שלי גם קנתה לי גיטרה שתהיה לי תעסוקה עד שנחזור לארץ, והתחלתי לכתוב ולהלחין על הגיטרה את הבתים של השיר בלילות, אחרי שכתבתי את הבתים אני נזכרתי שכשהייתי בת 15 כתבתי פזמון שלא השתמשתי בו לאף שיר. אני חיברתי אותו ביחד והרגשתי שזה פשוט עבד והכל התחבר . חזרנו לארץ , הלכתי לאולפן למפיק מוסיקלי צעיר שרציתי כבר ממזמן לעבוד איתו, לאור היימברג ,הוא אחד החזקים בתחום של הפופ וה edm – – בסצינה בישראל.
הקלטתי סקיצה ומשם זה התפתח לשיר שאתם שומעים היום. תוך כדי שהשיר עדיין מתבשל אני כתבתי עשרות סרטוני תוכן לשיווק לשיר החדש, באסטרטגיה שלי. צילמתי אותם והכנסתי לתיקייה מסודרת בגלריה כדי שהשיווק הפעם לא יתפספס. השיר יצא והתוכן עלה כפי שתכננתי ,הסרטונים התפוצצו והשיווק שלי עשה את שלו. הצפיות על השיר ביוטיוב וההשמעות בפלטפורמות השונות לא מפסיקות לעלות. אני מרגישה שהשיר הזה מצליח בזכות העבודה הקשה שלי והמסירות .

שאלה- איפה נראה אותך עוד שנתיים?
אחינועם- אין ספק -בפסטיגל!!!!! בעזרת השם כמובן
שאלה- משהו שריגש אותך לאחרונה
אחינועם- ווואו הכל מרגש אותי, אבל השבוע נגיד, שלחתי דרך האתר של גלג"לצ את השיר "בלילות ", אני יודעת שכל שבוע שולחים איזה מאה שירים חדשים אם לא יותר, אמרתי מה הסיכוי???. פתאום אני מתעוררת ורואה שהשיר שלי עלה לישיבה הבאה יחד עם כל הגדולים אייל גולן , מאי ספדיה אושר כהן ,זה וואו, שרואים אותי ומצליחים להרגיש אותי ואת הקהל גם בלי יחצ"ן צמוד, אלא פשוט מהאהבה לעשות מוסיקה ומהאהבה שהקהל שולח לי חזרה. בואו נחזיק אצבעות
שאלה -משהו לסיום
אחינועם
בואו נחזיק אצבעות שכל החטופים יחזרו בשלום וגם החיילים היקרים שלנו. הכי חשוב מהכל.

לנו אין ספק שבקרוב מאוד נשמע את שיריה של אחינועם בכל מקום אפשרי

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות