fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיתוף הפעולה של שרית חדד ואושר כהן

חדד: "השנה האחרונה פתחה לי את התיאבון לחזור ולגעת מחדש ביצירה, לילות עם הפסנתר והמילים הובילו אותי למפגש עם אושר כהן המדהים"
שרית חדד עטיפת סינגל
שרית חדד עטיפת סינגל

שרית חדד ממשיכה להפגיז – אחרי "יש בך" השיר שיזמה והובילה בפסטיגל 2020 המדובר, ו"כשהכל ייגמר" שהפך להמנון המסמל את תקופת הקורונה וזכה לסיקור והשמעות מקצה לקצה.

מביאה אלינו חדד את "ככה בלי שלום" שכתבה והלחינה יחד עם אושר כהן המוכשר, בליווי של קליפ בבימויו של עוזי ג'ורג' לתסריט שכתבה יחד עם תמר יהלומי וג'ורג' בו מככבים דנה פרידר ואודי פרסי.

חדד לוקחת עוד צעד פנימה לעולם הכתיבה, הלחן ומאחורי הקלעים והופכת כל דבר לחותמת הייחודית שלה מהביצוע, השירה, הבימוי ועוד.

שרית חדד: "השנה האחרונה פתחה לי את התיאבון לחזור ולגעת מחדש ביצירה, לילות עם הפסנתר והמילים הובילו אותי למפגש עם אושר כהן המדהים וכך נוצר השיר החדש אותו כתבנו והלחנו יחד. באותו היום שהקלטנו אותו כבר צללתי לרעיון של תסריט ובימוי לצד אנשים מוכשרים שעושים איתי דרך והחלטתי שאני מלווה את השיר הזה מהצעדים הראשונים ועד שהוא יתחיל ללכת לגמרי לבד ועכשיו הוא שלכם…

"תודה לעוזי ג׳ורג׳ שמביים אותי כבר שנים והפעם גם עשה לי מקום ונתן לי להתיישב לצידו על כיסא הבמאי, לדנה פרידר ואודי פרסי המדהימים שהצליחו להעביר במדויק וברגישות כל רגע בשיר ולהאוס אין על אירוח מושלם.

מקווה שתתחברו לשיר ותתרגשו מהקליפ כמוני…"

אושר כהן: "כיף גדול והגשמת מטרות. גדלתי על שרית ועל השירים שלה, גם העבודה איתה הייתה קסומה הכל פשוט נוצר".

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות