fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: רביב כנר שורף את העולם

רביב כנר חובר שוב אל קרן פלס, אבי אוחיון ומתן דרור שיצרו איתו יחד את המגה להיטים "רסיסים", "רוצה שלום", "נשלים את הכל" בסינגל חדש "נשרף העולם"
עטיפת הסינגל | צילום: ניר אמיתי
עטיפת הסינגל | צילום: ניר אמיתי

איש השנה במוזיקה, רביב כנר משחרר את "נשרף העולם" סינגל אחרון לפני יציאת האלבום החדש.
השיר, שמשמיעה ראשונה מרגיש כמו להיט ענק, חוצה גילאים וקהלים, מפגיש את רביב שוב עם שלישיית היוצרים קרן פלס, אבי אוחיון ומתן דרור, שיחד איתו הביאו את המגה להיטים: "רסיסים", "רוצה שלום", "נשלים את הכל".

עם יציאת השיר אנו שמחים לבשר על פתיחת מופע נוסף ב 30/4/22 בבארבי ת"א, כשנותרו כרטיסים בודדים למופע הבכורה ב 17/4/22 באמפי מיני ישראל.

בקליפ שמלווה את יציאת השיר משתתפים השחקנים עומר פרלמן ואביה מלכה.

רביב כנר: ״נשרף העולם״ – מתרגש לשתף אתכם בשיר החדש מתוך אלבום הבכורה שלי.
חזרתי למקורות שלי ביחד עם שלישית המוכשרים אבי אוחיון, קרן פלס ומתן דרור
תודה מיוחדת לעומר פרלמן ואביה מלכה השחקנים המוכשרים של הקליפ.
והרגע המיוחד הזה זו הזדמנות לספר לכם שב30/4 אני מגיע בפעם הראשונה לבארבי עם הלהקה המטורפת שלי, אנחנו מגיעים לנגן לכם את כל השירים ומקווה שאתם מוכנים לעוף איתנו.

רביב כנר חובר שוב אל קרן פלס, אבי אוחיון ומתן דרור שיצרו איתו יחד את המגה להיטים "רסיסים", "רוצה שלום", "נשלים את הכל" בסינגל חדש "נשרף העולם" עם קליפ בהשתתפות עומר פרלמן ואביה מלכה, ומכריז על מופע חדש נוסף הפעם בבארבי בת״א!

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות