fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: קרן פלס ועומר אדם משתפים פעולה בפרסומות חדשה

לראשונה יובילו את הקמפיין שני הפרזנטורים של הרשת: עומר אדם וקרן פלס וילווה בשיר משותף של השניים שהמסר המרכזי הוא "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".
קרן פלס ועומר אדם | צילום שי פרנקו
קרן פלס ועומר אדם | צילום שי פרנקו

 

עומר אדם וקרן פלס שרים יחד בפרסומת חדשה לקמפיין משקפי הראייה של רשת אופטיקנה עם מותג המשקפיים האופנתי קאטליה.

לראשונה, שני הפרזנטורים של אופטיקנה מאחדים כוחות לטובת קמפיין חדש למותג משקפי הראייה CATTELYA. הקמפיין, מוערך בעלות כוללת של כ-4.5 מיליון ₪, במסגרתו יבצעו השניים שיר משותף אותו הלחינה קרן פלס

אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין חדש למשקפי הראייה של מותג הבית CATTELYA, כשלראשונה יובילו את הקמפיין שני הפרזנטורים של הרשת: עומר אדם וקרן פלס. הקמפיין אשר יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ילווה בשיר משותף של השניים שהמסר המרכזי הוא "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".

השיר אותו הלחינה קרן פלס וגם שותפה למילים, "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", מלווה בקליפ שבנוי בדומה ל-פיד אינסטגרמי. בשיר עומר שר על סיטואציות שאחרי גיל מסוים הן כבר לא מתאימות ורלוונטיות ואפילו מגוחכות. בשיא הפרסומת, מוצגת סיטואציה של קניית משקפי ראייה בדוכן אופנתי ולא בחנות מקצועית עם בדיקת אופטומטריסט, ועל זה קרן ועומר שרים ביחד בהסכמה: "הגעת לגיל שאפשר להפסיק". המסר העיקרי העולה מהפרסומת הוא שראייה זה עניין רציני וצריך לתת כבוד לעיניים ולהתאים משקפיים במקום מקצועי עם בדיקת מומחה.

מותג) Cattleya "קאטלייה"(של רשת אופטיקנה הושק בקיץ 2021, יחד עם הפרזנטור עומר אדם. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, השואבים השראה מבתי האופנה היוקרתיים של אירופה ומשלבים בהם לוק לטיני, תוך שימוש בחומרי הגלם המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה.

ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של רשת אופטיקנה מוסר: 'אנו באופטיקנה גאים להשיק את הקמפיין החדש של הרשת, אשר עוסק בליבת המותג שלנו: 'לתת כבוד לעיניים' (RESPECT YOUR EYES), קמפיין ששם בחזית את החשיבות המקצועית בהליך רכישת משקפי הראייה. את המסר בחרנו להעביר עם שניים מהאומנים הגדולים והמצליחים בישראל, קרן פלס ועומר אדם והמותג הצעיר והנחשק קאטליה. התוצאה היא שיר משותף וקמפיין צבעוני שאומר ש-הגעת לגיל שאפשר להפסיק, על אחת כמה וכמה הדבר נכון לגבי העיניים שלנו וקניית משקפי ראייה: משקפי ראייה עושים במקום מקצועי עם צוות אופטומטריסטים".

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות