fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: המשט השמח של 'שלובות ברוח'

בשישי בשבוע שעבר, שלובות ברוח- חיבור חדש לחיים, קבוצה המחברת נשים מחלימות ומתמודדות עם מחלת הסרטן, עשו משט שמח בחופי חיפה והקריות. היה מרגש!
איריס מתוק וחנה כץ | צילום נועם קבטוב
איריס מתוק וחנה כץ | צילום נועם קבטוב

משט שלובות ברוח התקיים ביום שישי האחרון, המשט נולד בעקבות חלום של איריס מתוק לפני 3 שנים. זה נהפך למסורת.

מתוק, מה היה בחלום?

"חלמתי על משט יאכטות בחיפה לנשים התמודדות עם מחלת הסרטן."

ואיך הגשמת את החלום?

"פניתי לליאב מנחם שהוא חבר הנהלה בקהילת שייטי כרמל וחבר הנהלה במועדון אריות חיפה. הוא נענה מיד .גייס את קהילת שייטי כרמל ויחד הרמנו משט יאכטות מרהיב. עיריית חיפה התגייסה למעננו, תרמה חולצות צבעוניות, הגברה ואת המקום בחוף. גם משמר החופים התגייס ועזר לנו בהרמה בחוף.

"השנה היתה מסיבת חוף בחוף נאות בקרית חיים עם עמדת די גיי עם בולנדי המהמם ועמדת בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן העור של עמותת מלנומה ובשיתוף עם חברת לרוש פוזה שהעניקו מתנות, קרם הגנה מפני השמש כובעים ועוד. 3 שנים הם איתנו יחד המיזם המבורך והמרגש הזה, כל חברי הנהלת הגיעו לחגוג יחד איתנו. הגיעו נשים מתמודדות מכל הארץ,  כ-100 נשים היו על היאכטות. כל היאכטונרים פינקו את הנשים בצורה בלתי רגילה.
היה כיבוד כיד המלך, כל הדבר הזה נעשה בהתנדבות ובאהבה ענקית אפילו הצלמים הגיעו בהתנדבות.

"כמובן שיחד עם שותפתי היקרה חנה כץ הפקנו אירוע מוצלח, לא מובן מאילו כל ההתנדבות וההירתמות מאנשים טובים. סלוגן המשט השנה: 'אל תתנו לו להפתיע'. בזמן שהמשט חלף לאורך המפרץ וחופי הקריות, כל האורחים בחוף הריעו למשט בשמחה גדולה, העלנו את המודעות. אירוע מרגש ועוצמתי ושמח מאוד, שעוד לא נראה באיזור."

תספרי לנו, למי שלא מכיר, מה זה 'שלובות'?

"שלובות חיבור חדש לחיים, קבוצה המחברת נשים מחלימות ומתמודדות עם מחלת הסרטן. אנו מקיימות מפגשים פעם בשבוע להרצאות סדנאות טיולים ועוד, הכל נעשה בהתנדבות אנחנו הקבוצה הכי גדולה בארץ. חנה ואני הקמנו את הקבוצה בקרית ביאליק. מרגש לראות ולחוות את הדבר הזה. לראות נשים מתמודדות עם טיפולים קשים. ולכמה שעות שוכחות מהכל וחוגגות את החיים."

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות