fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: הדוגמנית תאלין אבו חנא סוגרת מעגל

לפני ארבע שנים, תאלין אבו חנא נכנסה לבית האח הגדול עם מסר לאביה, היום היא סוגרת מעגל ומעבירה מסר מרגש לכולם
תאלין אבו חנא | צילום באדיבות המשפחה
תאלין אבו חנא | צילום באדיבות המשפחה

בדיוק היום, לפני ארבע שנים נכנסה הדוגמנית תאלין אבו חנא לתוכנית הריאלטי 'האח הגדול' עם מסר חשוב לעולם: לקבל ולאהוב את השונה.

במהלך התוכנית, אבו חנא שיתפה את הצופים שהתנתקה מאביה שלא דיבר איתה מספר שנים ואף הקדישה לו שיר ביחד עם הזמרת נסרין קדרי.

לאחר היציאה מבית האח הגדול, תאלין הספיקה להשתתף בעוד מספר תוכניות ובינהן "הגוסלטראיות" בהוט. במהלך התוכנית תאלין דיברה המון על אביה, שבסופה גם היה מפגש סולחה מרגש בין השניים.

אבו חנא שיתפה היום (שבת) את עוקביה שבכל פעם שהיא רוצה לברוח, היא רוקדת בלט (מגיל קטן היא למדה ורקדה) והיום היא חזרה לאהבה הראשונה שלה- הריקוד. בסרטון היא מעבירה לכולם מסר חשוב לצד ריקוד לצלילי השיר של נסרין קדרי.

אבו חנא: "זאת המזכרת ששלחתי לאבא שלי עם השיר של הזמרת נסרין קדרי, עשיתי סגירת מעגל עם אבא, היום אני במקום אחר ביחד עם המשפחה, אני חלק מהמשפחה, אני יודעת לבטא את עצמי בריקוד, זה הכי קל לי, אני בורחת לריקוד כשאני עצובה או שמחה ואיך שאני שומעת מוסיקה אני מתחילה לרקוד, מה שעשיתי היום הוא להעביר מסר מאוד גדול לכל הילדים שמרגישים כמוני, האבות והאימהות שיש להם ילדים שונים, שיראו שזה שכן אפשרי ויש סיפור הצלחה והמשפחה מקבלת ואוהבת. זה האושר האמיתי, לא היססתי לעשות את זה כי מגיע לכולם להיות במקום טוב יותר."

צפו בסרטון המרגש:

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות