fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי אמר: "בלעדיכם הייתי צריך לפטר חצי משרד"?

הפרקליטים: מי יארח בשבוע הבא את עו"ד אבי חימי בקרית אתא? מי התפנקה בספא? ומי חגג יום הולדת?
עו"ד תמי אולמן ועו"ד ערן בקר במפגש עורכי דין בחיפה | צילום: יח"צ
עו"ד תמי אולמן ועו"ד ערן בקר במפגש עורכי דין בחיפה | צילום: יח"צ

מי שקצר בשבוע האחרון מלוא הטנא מחמאות הוא עו"ד ערן בקר מנהריה, מ"מ יו"ר ועד מחוז חיפה, המתמודד ברשימת "תנופה" של יו"ר ועד המחוז, עו"ד תמי אולמן. וכך אמר עו"ד סמי אבו-ורדה לבקר ואולמן במהלך מפגש עם עורכי דין ממשרדים שונים בחיפה, לא נגענו: "תמי וערן, אני אומר לכם בצורה חד משמעית, בלעדיכם הייתי צריך לפטר חצי משרד. אם ערן בקר, בתמיכה שלך, תמי, לא היה בין מובילי המאבק נגד ההצעה לתיקון סעיף 161 בדבר הגבלת שכר טרחת עורכי דין מייצגים בתביעות של המל"ל, הייתי נאלץ לפטר את כל עורכי הדין שעוסקים אצלי בתביעות בתחום זה". אם הוא אומר, אז המדור מצדיע.

ומעניין לעניין באותו עניין. בבוקר יום רביעי הקרוב, 12 בחודש, יארח עו"ד מימון טולדנו בקפה גרג במרכז קרית אתא את ראש לשכת עורכי הדין הארצית עו״ד אבי חימי, המתמודד לקדנציה נוספת וכן את יו״ר ועד מחוז חיפה עו״ד תמי אולמן ועוד כ-50 עורכי דין. עו"ד טולדנו – סגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל ויו״ר מרחב קריות של לשכת עורכי הדין, ובימים כתיקונם גם סגן ראש עיריית קרית אתא – מתמודד ברשימת "תנופה" של אולמן במקום החמישי. המדור הולך להיות זבוב על הקיר.

שגרו ברכות לעו״ד מאור טל שחגג בשני השבוע יומולדת במסעדת BP סביב שולחן מלא כל טוב עם משפחתו הקרובה.
עו״ד טל, ברכות. מה אתה מאחל לעצמך?
"להמשיך לקום כל בוקר ולהיות בעשייה שמעניקה לי במידה לא פחותה ממה שאני מעניק לאחרים".

מזל טוב. יום הולדת לעו"ד מאור טל | צילום: עצמי
מזל טוב. יום הולדת לעו"ד מאור טל | צילום: עצמי

עו"ד אושרי שלוש, המחלק את שבוע העבודה שלו בין נהריה לתל אביב, מסר למדור שהוא נהנה מתגבור מערך הרכבות בצפון. רכבת ישראל, שומעת?

עו"ד מיכל לנקרי דהן עשתה פאוזה מהעמל היומיומי ובילתה את יום ראשון השבוע בספא ביערות הכרמל.
עו"ד לנקרי דהן, והסיבה למסיבה?
"לפני כמה חודשים לקוחות מעריכים הפתיעו אותי בשובר מפנק ליום כיף, הכולל ארוחת בוקר, עיסוי ופינוקים, ורק השבוע הצלחתי לממש אותו לאור השגרה העמוסה. היה בילוי מדהים ומאוד מרגיע. סוג של גן עדן. חובה לקחת זמן לנשמה מדי פעם ולהתאוורר".

ספא ופינוקים ביערות הכרמל. עו"ד מיכל לנקרי דהן | צילום: עצמי
ספא ופינוקים ביערות הכרמל. עו"ד מיכל לנקרי דהן | צילום: עצמי

בתחילת השבוע התקיימה במלון גליליון בגליל העליון הוועידה השנתית – "עיר הנדל"ן- התחדשות 2019" – מטעם מרכז הבנייה הישראלי. היו שם: נציגי הממשלה, ראשי רשויות, יזמים, קבלני ביצוע, עורכי דין, שמאים, אנשי ענף הביטוח וגם עורכי הדין משה יונאי והילה סלומון ממשרד רולוף & יונאי. עו"ד יונאי השתתף באופן פעיל בפאנל אשר הוקדש לסוגיית "הדייר הסרבן" בפרויקטים של התחדשות עירונית.
עו"ד יונאי, נו, איך היה?
"סיפרתי להם, בין היתר, על פגישתי עם רב בחיפה, שסירב לעודד את קהל חסידיו לפרויקטים של התחדשות עירונית, שכן לטעמו 'לא תהיה רעידת אדמה'. בניגוד לדעת הרב, עמדתי על המגמה החדשה בבתי המשפט, שמוכנים לפגוע בקניין של דיירים, ובלבד שפרויקטים של התחדשות עירונית ייצאו לפועל וכל הדיירים יקבלו דירות חדשות או דירות מחודשות, שישרדו רעידת אדמה, אם תבוא". שלא נדע.

לוועידה הנ"ל זה הגיע גם חגי רזניק, עד לאחרונה מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, שפרש את משנתו על חשיבות ההתחדשות העירונית להקטנת פערים בחברה.

"עיר הנדל"ן- התחדשות 2019". עו"ד משה יונאי. מאחוריו: הקבלן הקרייתי ניר גלבוע | צילום: עצמי
"עיר הנדל"ן – התחדשות 2019". עו"ד משה יונאי. מאחוריו: הקבלן הקרייתי ניר גלבוע | צילום: עצמי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות