fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נועה קירל אינטרנשיונל “Thought About That”

כהרגלה של נועה, הסינגל "Thought About That" מלווה בקליפ בינלאומי בבימויו של ROMS ובחסות סמסונג. השיר והקליפ מעבירים את המסר שנועה לא צריכה אף אחד כדי להרגיש שלמה, משוחררת, ועוצמה נשית.
נועה קירל | צילום מיכאל תומרקין, דניאל סיני
נועה קירל | צילום מיכאל תומרקין, דניאל סיני

זמרת השנה וכוכבת הפופ של ישראל – נועה קירל, בסינגל בינלאומי שלישי – “Thought About That” עם קליפ בינלאומי מטורף!

אחרי שכבשה את טקס מיס יוניברס מול 600 מיליון צופים ולמעלה מ-175 מדינות, הסינגל הבינלאומי השלישי של נועה קירל יוצא לדרך עם חברת התקליטים הבינלאומית אטלנטיק רקורדס והוא גדול יותר מתמיד!

השיר "Thought About That" נכתב והולחן על ידי שורת בכירים בתעשיית המוזיקה בארה"ב – כהרגלה של נועה, הסינגל "Thought About That" מלווה בקליפ בינלאומי בבימויו של ROMS ובחסות סמסונג. השיר והקליפ מעבירים את המסר שנועה לא צריכה אף אחד כדי להרגיש שלמה, משוחררת, ועוצמה נשית. הקליפ הבינלאומי מופק ברמה שטרם נראתה בישראל, בסטייל עתידני ומושקע, עם מכשיר הדגל של סמסונג Samsung Galaxy S21 שמופיע בקליפ.

כוכבת הפופ של ישראל נועה קירל ממשיכה לשבור שיאים ישראלים בינלאומיים שפתחה את טקס מיס יוניברס שהתקיים באילת בחודש שעבר, בביצוע מטורף אל מול 600 מיליון צופים מיותר מ- 175 מדינות!
הטקס נפתח בסרטון של קירל שצולם בנופים היפים של מדבר יהודה, עם ביצוע מרהיב שהרים את הקהל לשירה הבינלאומי Bad Little Thing ובליווי 15 רקדניות.

עוד הישג בינלאומי ענק לשיר Bad Little Thing שנבחר לשיר הפתיחה של סרט הוליוודי חדש שעתיד לצאת בקרוב מבית חברת האולפנים הענקית Paramount!

כזכור, הזמרת נועה קירל הוחתמה על חוזה הקלטות ענק בחברת התקליטים הגדולה ביותר באמריקה – אטלנטיק רקורדס, והייתה להחתמה הגדולה ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית.
לנועה עד כה יצאו שני סינגלים בינלאומיים מצליחים מתוך אלבומה הראשון -Please Don't Suck עם 25 מיליון צפיות ביוטיוב, Bad Little Thing עם 35 מיליון צפיות ביוטיוב.
לראשונה בתולדות המוזיקה העולמית זמרת ישראלית מוחתמת בחברת תקליטים לחוזה של מספר שנים ועם תקציב של מיליוני דולרים. מדובר על ההסכם הרחב, הגדול והמקיף ביותר שנחתם אי פעם מול אומן ישראלי ולכן מדובר על הישג חסר תקדים שעושה היסטוריה לישראל ולייצוא מוזיקה לעולם.

אטלנטיק רקורדס היא חברת התקליטים המשפיעה, הגדולה והמצליחה ביותר בעולם היא הוקמה לפני 74 שנים ואחראית על השמות הגדולים ביותר בכל הזמנים במוזיקה העולמית, בניהם:
אד שירן, ברונו מארס, קארדי בי, DJ דיוויד גואטה, להקת קולדפליי, סיה, וויז קליפה, ליזו, קלין בנדיט ועוד.

צפו בקליפ הלוהט:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות