fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מירי מסיקה והפילהרמונית הישראלית מציינים את יום האישה יחד לראשונה

מירי מסיקה והפילהרמונית הישראלית מציינים את יום האישה יחד לראשונה במופע חד פעמי מופע שישי צהריים בהיכל התרבות, ת"א
מירי מסיקה | צילום ליאור כתר
מירי מסיקה | צילום ליאור כתר

מירי מסיקה והפילהרמונית הישראלית מציינים את יום האישה יחד לראשונה במופע חד פעמי מופע שישי צהריים בהיכל התרבות, ת"א

20 שנה מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, מוכיחה מירי מסיקה שאפשר להמשיך ולנסות לגלות עולמות וכיוונים נוספים ולהמציא את עצמה מחדש. וכעת, היא מגשימה חלום ולראשונה משתפת פעולה עם התזמורת הפילהרמונית בקונצרט חד פעמי לרגל יום האישה הבינלאומי.

הפעם היא מגשימה חלום עם עיבודים סימפוניים מיוחדים לשיריה האהובים מכל האלבומים, לצד השירים הגדולים של הזמרות הגדולות בעולם עליהן גדלה, שהיא מבצעת במגוון סגנונות ושפות.
מירי מסיקה הפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, קול נשי חשוב וגדול מהחיים, על הבמה ומחוצה לה, עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הגדולות והמוערכות בישראל.
בין השירים במופע: יש לך אותך, לשם, עכשיו אתה חוזר בחזרה, באה אליכם, אף אחת, אישה חרסינה, ממי, מפחד עליך ועוד רבים וטובים בעיבודים חדשים, בהופעה עוצמתית ומרגשת.

מסיקה מקדישה את השיר ׳יש לך אותך׳ ל 19 החטופות שעדיין נמצאות בשבי בעזה, בתקווה שישובו אלינו במהרה, כשתמונותיהן של כל 19 החטופות מופיעות במהלך ביצוע השיר על הבמה במסכים

לצד שירים מהרפרטואר האדיר שלה שמקבלים עיבודים סימפוניים מיוחדים, מירי מבצעת שירים גדולים של הזמרות האייקוניות בעולם עליהן גדלה: הקהל קיבל ביצוע אדיר לשיר האגדי AT LAST של אטה ג׳יימס.

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות