fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: אילנית לוי משיקה קולקציה על שמה

מנחת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי, יוצאת בשיתוף פעולה עם בית האופנה גולברי ומשיקה קולקציית קפסולה ראשונה החתומה על שמה. לוי: "אל תתנו לאחרים להגיד לכן מה לעשות. חיים רק פעם אחת"
קולקציה בהשראתה. אילנית לוי צילום: שי יחזקאל

בית האופנה גולברי יוצא בשיתוף פעולה עם מנחת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי, המשמשת זו העונה התשיעית כפרזנטורית של המותג, ולראשונה מעצבת קולקציית קפסולה החתומה על שמה.

הקולקציה החדשה מושקת בימים אלה בכל סניפי גולברי בארץ ובאתר האון ליין, והיא מתאפיינת בהמון שיק ותחכום, בדגש על טרנדים מדויקים המשלבים את ההעדפות של אילנית לוי, ובכך היא מאפשרת נגיעה אישית מהסטייל והסגנון חיים שלה,  הנע בין אשת קריירה לצד האימהות וחיי המשפחה.

הקולקציה על שמה של לוי מאפשרת לכל אישה מגוון רחב של פריטים פונקציונליים המשלבים אופנה טרנדית במטרה של אחת אחת תוכל לבנות אאוטפיטים שונים,  ללבישה בכל שעות היום.

אילנית לוי: "נכון שאנשים תמיד אומרים לנו לצאת מהקופסה? אל תקשיבו להם. הדברים הכי כיפיים בעולם מגיעים בתוך קופסה: שוקולדים, תכשיטים, הפתעות ועוד.  יש דבר יותר מרגש מאנבוקסינג? למשל הקולקציה החדשה המשותפת לגולברי ולי. אני מתה עליה. אל תיתנו לאחרים להגיד לכן מה לעשות. תיכנסו, תצאו, תעשו מה שאתן רוצות. חיים רק פעם אחת".

הקולקציה של אילנית לוי תימכר גם באתר וגם בחנויות, בקופסאות מעוצבות (מתאים גם כמתנה) והיא כוללת כ–25 פריטים שונים, בין היתר ניתן להשיג וסטים קצרצרים, חליפות סטן עם דפוסים, חולצות פסים וז'קטים בצבעים רכים לאביב הקרוב, אוברול מחויט  בצבע לבן המתאים לעונת האביב, לחגים או כל אירוע.

לוי עושה בקולקציה החדשה שימוש רחב בג'ינסים, ממכנסי ג'ינס בגזרות רחבות ליום יום, ועד אוברולים עם שרוולים תפוחים וכיסים, המתאים גם ליציאה בערב. לצד החולצת ג'ינס המשלבת כיסים בגזרה המלווה את הגוף.

כמו כן, ניתן למצוא שמלה בגוון ורוד פסטל, מלווה את קווי המתאר של הגוף עם דיגומי כיווצים בפרונט. או וסט מחויט בגוון קרמי שניתן לשלב בכל לוק למראה אביבי וקיצי. ישתלב מעולה עם מכנס רחב בצבע לבן או עם ג'ינסים בהירים.

בגזרת המכנסיים ניתן להשיג מכנסי דריל לבנים בגזרה רחבה משולבים בחגורת מותן. או מכנסי ג'ינס קצרים עם כיסים רחבים בחלק הקדמי. המעניקים נוחות מקסימלית בשילוב חגורת גומי עם כיווצים במותן. מכנסיים קצרים לבנים בשילוב חגורת חבל למראה קליל וקיצי. עם המכנסיים שעיצבה לוי ניתן לשלב ז'קט קיצי בצבעי פסטל, המתאימים לעונה החמה ועשויים מבד קליל ורך על הגוף בדיגום כיווצים בשרוולים.

למי שתחפש העונה את חליפת הסטן, הקולקציה של אילנית לוי מציעה חליפה במראה יוקרתי, רכה ונשפכת, בדפוס קיצי על רקע תכלת מרענן. חליפה שיכולה להתאים גם לימי עבודה המשלבים פגישות וגם לשעות הערב בשילוב נעלי עקב.

לצג הפריטים מציעה לוי לעונה החמה שני תיקי קש מעוצבים: תיק צד המשלב פרנזים ומתאים ליום יום, בנוסף לתיק קש קלאץ', המתאים לערב או לכל בילוי.

 

לינק קישור לאתר לקטגוריה של אילנית לוי

https://www.golbary.co.il/ilanit-levi-xgilbary

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות