fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כשזמרת העשור של ישראל ופריצת השנה במוזיקה נפגשות לדואט משותף!

עדן בן זקן, זמרת העשור של ישראל ומאיה דדון, פריצת השנה במוזיקה נפגשות לדואט משותף שכתב והלחין עבור השתיים אושר כהן, היוצר המדובר ביותר בישראל
עדן בן זקן ומאיה דדון | צילום יח"צ
עדן בן זקן ומאיה דדון | צילום יח"צ

עדן בן זקן, זמרת העשור של ישראל, שקטפה כבר כל פרס אפשרי בתעשיית המוזיקה, שינתה את פני המוזיקה הים תיכונית, שברה את המצעדים ועד היום שנה אחרי שנה היא הזמרת המושמעת ביותר בישראל במצעדים החשובים ביותר: אפל מיוזיק, ספוטפיי ויו טיוב.

מאיה דדון, פריצת השנה במוזיקה, שזו ללא ספק השנה שלה, שיחררה 4 סינגלים שהפכו להצלחה מסחררת עם מיליוני צפיות ביו טיוב ומקומות ראשונים במצעדים, כבשה את הבמות והפכה בין רגע לשם החם והבולט של השנה בקרב הזמרות הצעירות.

עכשיו, רגע לפני שהיא עולה לבמה להשיק את מופע הבכורה שלה ב 26/10 ברידינג 3, ת"א
מאיה דדון משחררת סינגל חדש מאלבומה המסקרן והוא דואט עם המנטורית שלה עדן בן זקן, שיחד עם רוברטו ובעלה שוקי ביטון מובילים את מאיה לפסגות המצעדים.

את השיר כתב והלחין עבור השתיים אושר כהן, היוצר המדובר ביותר בישראל והמפגש מוליד בלדה מרגשת, עוצמה נשית, ושילוב של 2 קולות, 2 נשמות שהתחברו יחדיו לשיר מנצח שעומד לכבוש את הלב של כולנו בתקופת החגים.

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות