fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום אחרי האירוויזיון מיכאל בן דוד משחרר שיר ראשון

הבוקר שאחרי: יום אחרי האירוויזיון מיכאל בן דוד משחרר סינגל ראשון אישי, אינטימי שעולה מן הכאב.
מיכאל בן דוד | צילום אור אזולאי
מיכאל בן דוד | צילום אור אזולאי

מיד לאחר גמר האירוויזיון שהתקיים אמש בטורינו נציג ישראל לאירוויזיון 2022, מיכאל בן דוד, משחרר הבוקר סינגל ראשון הפותח את הקריירה שלו כאמן יוצר, "לא להיות אני", אותו יצר יחד עם טליסמן.
לאחר תקופה מסעירה ומרגשת, שהתחילה בתכנית הכשרונות אקס פקטור לאירוויזיון שבה ניצח ובעקבותיה נבחר לייצג את מדינת ישראל, הופיע מיכאל בן דוד על בימת האירוויזיון בהופעה מרהיבה שזכתה לתשואות וביקורות טובות. הבוקר, לאחר תום התחרות, מתחיל מיכאל בן דוד את הקריירה המוזיקלית שלו כאומן ומשחרר שיר אישי, נוגע ומרגש.
בקליפ החדש מיכאל חושף צד אחר שהקהל עדיין לא מכיר, ללא רקדנים, תלבושות או תפאורה אלא מיכאל בן דוד -אמיתי, רגיש וכואב.
השיר מדבר על התחושות הקשות שהוא סחב איתו כל השנים, על האופן שבו הוא נתפס כלפי חוץ (”לך תגיד את מה שהם רוצים לשמוע“), על האופן שבו אמא שלו הסתכלה עליו (”ואמא מתפללת רק להציל את הילד“) ועל המלחמה היום יומית לרצות (”שנים אני נלחם לא להיות אני“).
מיכאל בן דוד:" הייתה לי הזכות לייצג את המדינה שלי עם שיר שנבחר עבורי והראה צד מאוד תיאטרלי שבי. עכשיו הקריירה שלי מתחילה ואין גאה ממני להראות ולהוריד עוד קליפות שלי כאמן דרך המוסיקה שלי"

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות