fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ואלרי חמאתי בסינגל כפול ! אחד בעברית ואחד בערבית

ואלרי חמאתי: כשהגעתי בפעם הראשונה לאבי אוחיון התרגשתי, שמעתי כמה שירים וחשבנו ביחד מה הכי נכון לי. פתאום מבין כל השירים שמעתי את מנגינה ומאותו הרגע השיר פשוט חדר לי ללב. הטקסט והלחן נגעו בי מאוד והרגשתי שזה טקסט שיכול לגעת בכל אחד מזוויות שונות.
ואלרי חמאתי | צילום ערן לוי
ואלרי חמאתי | צילום ערן לוי

ואלרי חמאתי, פיינליסטית "הכוכב הבא 2021", סומנה כבר באודישן הראשון כמתמודדת מבטיחה לעונה, ווקאליסטית עוצמתית וייחודית שיוצרת וכותבת בעצמה עם קול מהפנט ומיוחד בנוף הישראלי.
ואלרי הפכה לאחת הזמרות העסוקות ביותר בישראל עם הופעות בארץ ובחו״ל, תפקיד בתאטרון הלאומי הבימה, הופעות סגורות רבות בניהם גם ועידת העסקים היוקרתית הגדולה באבו דאבי ישראל-איחוד האמירויות ועוד.

"ככה לוותר", השיר הראשון שיצא לרדיו לפני חודשיים, שרף את הרדיו והתברג בין 3 השירים המושמעים בישראל וגרף מיליוני צפיות והאזנות בניו-מדיה (יו-טיוב, ספוטפיי ואפל מיוזיק). בנוסף, בסוף השנה שיחררה בשיתוף עם גלגלצ ומאקו לכבוד המצעד השנתי הבינלאומי ביצוע מיוחד לשיר
Easy On Me של אדל, שזכה לתשבחות ואף הגיע לטופ 10 במצעד Shazam.

ועכשיו, ואלרי לא מפסיקה להפתיע, ומשחררת סינגל כפול – אחד בעברית ואחד בערבית!
״أنا مليت״ Anna Mallet – שיר על אהבה נכזבת שכתבה ואלרי יחד עם דיקלה שגם הלחינה עם גיא דן שעיבד והפיק שיר שנשמע פשוט קלאסיקה מוזיקלית.

ואלרי:
השיר Anna Mallet מדבר על אהבה נכזבת ממקום פמיניסטי שכתבתי אותו יחד עם דקלה דורי המדהימה.
השיר מספר על אישה שמבינה שהאהוב שלה כבר לא רוצה אותה וגם שהרגישה לבד בתוך מערכת היחסים. היא, כאישה חזקה ועוצמתית שוזרת מסרים פמיניסטים ומסבירה לו שהבחירה שלו ללכת למישהי אחרת כדי לנסות להתגבר עליה לא מעניינת אותה. עוד היא אומרת לו בשיר ״תמסור לה דש״ כדי להראות לו שכבר לא אכפת לה ממנו.
הפזמון מביא את המסר המרכזי של השיר: ״נמאסת עלי ומיציתי אותך, התפללתי והספיק לי היום ׳המקולל׳׳ שבו הכרתי אותך כי גם ככה גם כשהיית הרגשתי לבד״.

"מנגינה" – בלדה מנצחת שכתבו בניה ברבי ואבי אוחיון שגם אחראים ללחן עם מתן דרור. מסוג השירים שיכולים בקלות להפוך לשיר שנה, במילה אחת – פנטסטי.

ואלרי:
כשהגעתי בפעם הראשונה לאבי אוחיון התרגשתי, שמעתי כמה שירים וחשבנו ביחד מה הכי נכון לי. פתאום מבין כל השירים שמעתי את מנגינה ומאותו הרגע השיר פשוט חדר לי ללב. הטקסט והלחן נגעו בי מאוד והרגשתי שזה טקסט שיכול לגעת בכל אחד מזוויות שונות.

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות