fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הראפר האייקוני סנופ דוג ישתף פעולה עם אומנים ישראלים לקידום מותג ספורט

במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים, תושק קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת, בעיצובו של הראפר האמריקאי. לרגל השקת הקולקציה החדשה יצא קמפיין גם בישראל שיקודם במקביל גם על ידי אמני היפ הופ מובילים בישראל
במהדורה מוגבלת. סנופ דוג צילום: יח"צ

הראפר האייקוני, השחקן והפילנתרופ הבינלאומי סנופ דוג, יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס. לרגל השקת קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לנשים וגברים, בעיצובו וחתימתו של סנופ דוג, עם טכנולוגיית ה-SLIP INS המתקדמת של סקצ'רס לנוחות מרבית.

במסגרת שיתוף הפעולה יערך קמפיין בכיכובו של סנופ דוג שיעלה בימים הקרובים גם בישראל ויכלול בין היתר: פרסומות ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בנקודות מכירה, ברדיו ועוד. כמו כן הקמפיין יקודם על ידי אמני ההיפ הופ המובילים בישראל: נס וסטילה, כפיר צפריר ועוד.

קולקציית סנופ דוג, שנחתה בימים אלו בישראל, מתכתבת עם דור ה-Z, היא צעירה, טרנדית ומתאפיינת במראה סטריט, עם אמירה אופנתית נועזת. היא נבנתה והורכבה מעיצובים שונים של הזמר סנופ דוג ומייצגת את האסתטיקה הייחודית שלו. על מנת ליצור את הקולקציה הראפר בילה שעות ארוכות באולם התצוגה של סקצ'רס, בחר גזרות המתאימות ביותר לטעמו, ו"סניפף" אותן עם חומרים ייחודיים, צבעוניות והדפסים שמשקפים את סגנונו.

סנופ דוג אמר על הקולקציה החדשה: "הצוות המצוין של סקצ'רס שילב את הרעיונות שלי ואת הסטייל שלי ויצרנו קולקציה לכל תחומי החיים. זה הסגנון והסוואג שלי בכל זוג, ועם סקצ'רס יהיה לך נוח בכל מקום שתלך. תנעל אותם עם חליפה לחתונה או על המגרש עם מכנסיים קצרים, אתה תיראה מדהים בכל מקרה כי הנעליים האלה מיועדות לכולם".

הקמפיין החדש יחשוף את הקולקציה החדשה שכוללת נעליים עם ציור NFT של הקוף המוכר Dr. Bombay, המייצג את האלטר אגו של סנופ דוג, אותו רכש תמורת 366,324 דולר ונכנס למועדון היוקרה של קופי ה-NFT. בקולקציה החדשה הוא מפיח בו חיים והדמות מככבת על הנעליים על רקע שחור או לבן ויוצרת מראה סטריט ייחודי ותוסס המזוהה עם סנופ דוג. בנוסף, כוללת הקולקציה דגמי סליפ אין לגברים ונשים אותן עיצב סנופ דוג בעצמו עם חותמת שמו על גבי הנעל.

סקצ'רס הנו מותג ספורט ולייף סטייל אמריקאי המפעיל בישראל 23 סניפים ומשווק בכ-400 נקודות מכירה סיטונאיות והוא מציע מגוון רב של פריטי ספורט ולייף סטייל הכוללים הנעלה, הלבשה ואקססוריז לנשים, גברים וילדים עם דגש על איכות בלתי מתפשרת במחירים נגישים, נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ואופנתיות. המותג סקצ'רס ידוע בשיתופי הפעולה עם אמנים בינלאומיים מתחומים מגוונים כמו זמרים, אמני גרפיטי, מעצבי אופנה ועוד העולים בקנה אחד עם ערכי המותג קולקציות מגוונות הושקו בשיתוף עם אמן הגרפיטי ג'יימס גולדקראון, מעצבת העל הבינלאומית דיאן פון פירסטנבג ועוד.

קבלו הצצה ראשונה לקמפיין סנופ דוג לסקצ'רס: https://www.youtube.com/watch?v=sc-lxi2FDds

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות