fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המלהקת של המדינה אמירה בוזגלו נפרדת בכאב

אני לא אוהבת להישאר במקום וכדי להתפתח בחיים צריך לפעמים לרדת מהרכבת ואזור הנוחות. אני רק יכולה לומר שזה לא היה לי פשוט לעזוב והתלבטתי רבות.
אמירה בוזגלו | צילום אור דנון
אמירה בוזגלו | צילום אור דנון

המלהקת של המדינה, אמירה בוזגלו נפרדת אחרי 7 שנים מבית הספר למדיה

בוזגלו: "אז איך מסכמים 7 שנים?!! לא באמת מצליחה למצוא את המילים. רק יודעת שזו תקופת חיים. אני זוכרת שהכל התחיל ערב אחד שבחדר ישיבות של קשת 12 בחנתי ילדים לאודישן לארץ נהדרת מי ישחק את הילד של סמו (אשר והמונית) ובדיוק ראיתי בחדר הצמוד מתקיים קורס ללימודי הפקה. אחרי שנפגשנו ״במקרה״ במעלית שאלתי את סיגל פרבר איך אין קורס ליהוק? קבענו פגישה עם יובל נתן והם אמרו לי שזה רעיון מעולה רק לא נראה להם שאפשר ללמד מקצוע כמו ליהוק- אבל שהם פתוחים לשמוע. זה רק נתן לי מוטיבציה גדולה יותר- הוצאתי את יכולות האקדמיה שבי ובלילה לבן תוך 24 שעות העמדתי סילבוס. והשאר היסטוריה. קורס ראשון לליהוק בארץ. 7 שנים. 13 מחזורים. 250 בוגרים. דם חדש לתעשייה בכל ההפקות. גאווה גדולה. אהבת חיי ללמד. אבל אחרי המירוץ המטורף החלטתי רגע לעצור ולנוח. אני לא אוהבת להישאר במקום וכדי להתפתח בחיים ולהגיע לעוד רעיונות צריך לפעמים לרדת מהרכבת ואזור הנוחות.
אני רק יכולה לומר שזה לא היה לי פשוט לעזוב והתלבטתי רבות. כי היה באמת נפלא. תודה לMake בית הספר המעשי למדיה הייתם ונשארתם בית. יובל וסיגל אתם אנשים מדהימים גם קולגות וגם חברים. יוני פרט איש שיווק מס1 וחבר עוד משנה ב בתואר. בר קישון מפיקה ויד ימיני המהממת. בטוחה שיהיה מעולה גם אחריי. בהצלחה למושיק היקר. קשת12 תודה גם לכם. ואחרונים חביבים כל תלמידיי- שנתתם בי אמון, אהבה ותשוקה ללמד תמיד תשארו בליבי כמו שלימדתי אתכם: ״אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים״ (דר. סוס)".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות