fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום הגדול של דודו אהרון וחיים ישראל

דודו אהרון: "שמח ונרגש לקחת חלק בדואט לכבוד הרבי מלובביץ לציון יום הולדתו ה-120! 120 שנה להולדתו של מי שחולל מהפכה בכל העולם!
דודו אהרון וחיים ישראל | צילום רונן פדידה ורפאל מזרחי
דודו אהרון וחיים ישראל | צילום רונן פדידה ורפאל מזרחי

שיתוף פעולה קדוש ומשמח של דודו אהרון & חיים ישראל יוצא אלינו דווקא עכשיו, להזכיר לנו כמה כיף שיש לנו את הרבי מלובביץ מחב"ד. הרבי שלח את שלוחיו היקרים לבתי חב"ד בכל מקום בעולם לתת יהדות בחיוך ובאהבה, לחבר אותנו למי שאנחנו וכמו אבא שדואג לילדיו הוא תמיד אומר שהנה משיח תיכף בא ושלעולם לא נתייאש! כשעל השיר שהולחן לכבוד יום ההולדת ה120 של הרבי הופקד עדי לאון והמילים המרגשות של רמי לב, העיבוד של יעקב למאי ולנו נשאר רק לרקוד ולשמוח!
מועדים לשמחה!
*על שיתוף הפעולה ועל הרבי מילובביץ סיפרו דודו וחיים:

דודו אהרון:
"שמח ונרגש לקחת חלק בדואט לכבוד הרבי מלובביץ לציון יום הולדתו ה-120!
120 שנה להולדתו של מי שחולל מהפכה בכל העולם!

120 שנה לגדול המנהיגים בעם היהודי לרבי שאמר אלפי שיחות ומאמרים עמוקים ונשגבים, סגירת מעגל מרגשת וזכות אדירה נפלה בחלקי כאחד שלמד מספריו ומחובר מאוד לרבי.

זוכר את עצמי ילד קטן מסתכל על התמונה של הרבי ומחייך! כיהודי ששומר כשרות, בכל מקום שהופעתי בעולם ידעתי שמחכה לי בית ואוכל כשר וחם בבית חב״ד ובכל פעם הייתי מתפעל מחדש כמה הרבי הנהיג את שלוחיו וחסידיו לעזור לכל יהודי אשר נמצא בכל נקודה בעולם! תודה לחיים נחמן הצדיק שרקח את הדואט המרגש הזה עם חיים ישראל ידידי ורעי הזמר שמרגש ומשמח את עם ישראל כבר מעל ל3 עשורים!

ולשותפים היקרים שלי עדי לאון, רמי לב, ויעקב למאי המוכשרים."

חיים ישראל:
"החיבור שלי תמיד היה לרבי מלובביץ ולחסידות חב"ד, והתהדק עם השיר מנורה, שיר שכתבתי בהשראת הרב שמואל קמינצקי רבה של העיר דניפרו – אוקראינה, ושליח חב״ד בעיר. מאז התחלתי לגלות את עצמי מזוהה עם שירי חב״ד והשמחה המיוחדת שלהם.
כיום אין אירוע שבו אני לא שר עם הקהל שלי את שירי חב״ד.
מה שדיבר אליי תמיד זו המסירות של שלוחי חב״ד בכל פינה בעולם, מדהים לראות את הקבלה שלהם לכל יהודי באהבה ובחום, אני בטוח שהדרך הזו של הרבי מקרבת את בואה של הגאולה שלה אנו מחכים ומתפללים.
מייד ששמעתי על השיר לכבוד הרבי מלובביץ, ידעתי שזו זכות אדירה עבורי והזדמנות נוספת להביא לידי ביטוי את החיבור לחב"ד בשיר הכ"כ מיוחד הזה"

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות