fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוועדה תבדוק ותאשר, ומי בילה באחוזה בצפון?

מי מייצג את הקריות בין חברי הוועדה הציבורית למינוי יועץ משפטי לכנסת? מי לקחה את הבעל ונסעה לאחוזה בצפון? למה התרגש עו"ד עמירם אלקובי? עו"ד סופי ספקטור מסכמת כנס מרתק בזום. מדור הפרקליטים
חברי הוועדה למינוי יועץ משפטי לכנסת | צילום: יח"צ
חברי הוועדה למינוי יועץ משפטי לכנסת | צילום: יח"צ

והמועמדים הם

זוכרים שבשבוע שעבר המדור סיפר לכם על ישיבתה של הוועדה למינוי יועץ משפטי לכנסת? (בטוח שאתם לא זוכרים). בכל אופן, השבוע התכנסה הוועדה לישיבתה האחרונה, ולהלן הממצאים: המועמדים הסופיים שנבחרו לתפקיד הם: עו״ד רז נזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה; עו״ד שגית אפיק, מ״מ ליועץ המשפטי לכנסת והיועצת המשפטית של ועדת הכספים בכנסת; עו"ד ברוך לוברט ועו״ד גור בליי, היועץ המשפטי של ועדת חוקה. רגע, לא סיימנו.

בוועדה למינוי יועץ משפטי לכנסת חברים יו״ר נשיא בית המשפט העליון בדימוס אשר גרוניס, יו״ר הוועדה לביקורת המדינה, ח״כ עופר שלח, יו״ר ועדת הכנסת, ח״כ איתן גינזבורג, יו״ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח״כ יעקב אשר, נציב שירות המדינה פרופ׳ דניאל הרשקוביץ, נציג הפקולטות למשפטים באוניברסיטאות פרופ' מוחמד ותד ונציג ראש לשכת עורכי הדין מימון טולדנו מקרית אתא, שהוא גם יו״ר פורום כנסת, חקיקה וממשל בלשכת עורכי הדין. עכשיו המדור מחכה ומצפה להכרעת יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין. רגע, עוד קטנה.

ציפור קטנה לחשה למדור שהמועמדים המובילים הם עו"ד רז נזרי ועו"ד גור בליי. ימים יגידו עד כמה הציפור הייתה מהימנה.

האדווקט והצל

"הוא חבר, הוא לקוח, הוא דעתן". כך השבוע עו"ד יניב לנקרי בדף הפייסבוק שלו פלוס תמונה עם יואב אליאסי, "הצל". המדור חקר וגילה, כי עו"ד לנקרי מקיים בימים אלה את רוב פגישותיו במשרדים בתל אביב, ולאחר מכן מגיע למשרד בקריות, ובקיצור עובד מסביב לשעון. המדור תפס אותו לסמול-טוק רבע שעה אחרי שהמדור הראה חצות. חרוץ.

חבר ולקוח. עו"ד יניב לנקרי ו"הצל" | צילום: עצמי
חבר ולקוח. עו"ד יניב לנקרי ו"הצל" | צילום: עצמי

בן יפה נולד

עו"ד עמירם אלקובי התרגש השבוע. וגם המדור. בן נולד לאוהד, אחיו של עו"ד אלקובי ולאשתו מורל. למדור יש תמונה מכיסא הסנדק. מזל טוב.

בן נולד. עו"ד אלקובי בברית המילה של אחיינו. מזל טוב | צילום: עצמי
בן נולד. עו"ד אלקובי בברית המילה של אחיינו. מזל טוב | צילום: עצמי

עוד לקוח מרוצה

עו"ד יפעת שי יוספזון ועו"ד אברהם שי ממשרד עו"ד שי, יוספזון ושות' התבשרו השבוע, כי עוד שוטר שיוצג על ידם בשימוע פיטורים יישאר במערכת. ראש אגף משאבי אנוש קיבלה את טענותיהם והחליטה לתת לשוטר הזדמנות נוספת לשרת את עם ישראל נאמנה. ברכות.

רק היא והוא

באמצע הטרפת של דיונים, פגישות, שימועים, לקוחות ומשימות, החליטה עו"ד יפעת שי יוספזון לעזוב את הכל, נטלה את הבעל עמית, והשניים נהנו להם מבילוי של כמה ימים באחוזה בצפון.
עו"ד שי יוספזון, העבודה תחכה?
"תקשיבי, זה היה מסאז' לנפש. תענוג של ממש. הגליל מדהים. יש לנו ארץ נהדרת, והכי חשוב טענו מצברים, כדי לפתוח את 2021 בשיא התנופה".

מבלים בצפון ומטעינים מצברים. עו"ד יפעת שי יוספזון והבעל עמית | צילום: עצמי
מבלים בצפון ומטעינים מצברים. עו"ד יפעת שי יוספזון והבעל עמית | צילום: עצמי

בהצלחה בערעור

תאחלו בהצלחה לעו"ד ליטל יצחק, שהגישה לבית המשפט העליון ערעור בסוגיית זכאות להפטר בחוב מזונות בתיק פשיטת רגל. המדור ממתין לעדכונים.

ערעור לעליון. עו"ד ליטל יצחק | צילום: עצמי
ערעור לעליון. עו"ד ליטל יצחק | צילום: עצמי

עושות מצווה

את הבשורה הבאה המדור ממש התרגש לקבל, אבל ממש. בשבוע שעבר פורסמה ב"הד הקריות" כתבה עם 13 עורכות דין, שאמרו כי הן מוכנות לפתוח את דלתן בפני כל אישה נפגעת אלימות.
עו"ד בתאל מנור, תשתפי גם את קוראיו הנאמנים של המדור.
"בעקבות הכתבה בעיתון יצרה איתי קשר מנהלת מקלט לנשים מוכות. תיאמנו סיור במקלט ומפגש עם הנשים, וכבר התחלנו בגיוס תרומות. כמובן שנסייע בכל מה שרק אפשר. דברים טובים מולידים דברים עוד יותר טובים".

כנס עוצמתי בזום

עו"ד ומגשרת סופי ספקטור עדיין נרגשת מהכנס הראשון מסוגו בנושא "ניכור הורי – קול הילדים", שנערך בשבוע שעבר בזום, אותו היא הנחתה והשתתפו בו אורטל רחל פרנקל, מומחית בתת מודע ומייסדת קהילת מקרבי המשפחות, ד"ר ענבל קיבינסון בר און, צופית גרנט ואביגדור זיידמן.
עו"ד ספקטור, סיכומים?
"כנס מרתק, עוצמתי ומרגש. המשרד שלי לבש חזות של אולפן. לא האמנתי שאפשר להפיק כנס של יותר מ-300 איש במשרד שלי. הכל אפשרי. צוות לעניין זה מה שחשוב".

כנס בנושא ניכור הורי בזום. עו"ד סופי ספקטור ואורטל רחל פרנקל | צילום: עצמי
כנס בנושא ניכור הורי בזום. עו"ד סופי ספקטור ואורטל רחל פרנקל | צילום: עצמי

צה"ל קרא לו

עו"ד מיקי רפאל בן יצחק התייצבה השבוע בלשכת הגיוס, עת בנה עידו עלה על מדים בדרכו לשרת את המדינה. בפייסבוק כתבה האם הנרגשת, לא נגענו: "הגוזל הקטן שלי, הבייבי שלי, גור הזקונים שלי התגייס לצה"ל. גאה בך, תינוק שלי, וכבר מתגעגעת. בתמונה: ילד במצב גאווה, ואימא במצב שלולית".

"ילד במצב גאווה, ואימא במצב שלולית". עו"ד מיקי רפאל בן יצחק והבן עידו | צילום: עצמי
"ילד במצב גאווה, ואימא במצב שלולית". עו"ד מיקי רפאל בן יצחק והבן עידו | צילום: עצמי

שריינו את התאריך

ביום ראשון 10 בינואר, שנת 2021, בשעה 16:00, יתקיים, במסגרת השידורים החיים של לשכת עורכי הדין – מחוז חיפה, כנס בנושא "ביטוח לאומי – איך להצליח בוועדות הרפואיות?". את הכנס ירכז אקדמית עו"ד ערן בקר, יו"ר פורום הנזיקין והביטוח, המשנה ליו"ר ועד המחוז ויו"ר פורום ביטוח ארצי של לשכת עורכי הדין. ירצה: עו"ד בנימין פילובסקי ממשרד עוה"ד פילובסקי-קרן. שריינו ביומנים, יהיה מעניין.

כנס בנושא "ביטוח לאומי – איך להצליח בוועדות הרפואיות?". עו"ד ערן בקר | צילום: אלוניס
כנס בנושא "ביטוח לאומי – איך להצליח בוועדות הרפואיות?". עו"ד ערן בקר | צילום: אלוניס

 

לעוד רכילות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות