fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההצעה המפתיעה שקיבלה ליהיא גרינר מממשלת פולין

סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת התייצבו להקרנת הבכורה של הסרט "סיפור הברווזים", הלהיט הגדול של פסח. אורחי הכבוד: ילדי מפונים מקרית שמונה ומהצפון וילדי מילואימניקים המשרתים בצה"ל. רגע לפני הקרנת הסרט, ליקטנו כמה גילויים מפתיעים
ליהיא גרינר וסתיו קצין בהקרנת הבכורה של הסרט "סיפור הברווזים" צילום: אסף לב

בצהרי יום שישי התייצבו בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת עם ילדיהם, לרגל  הקרנת בכורה של הסרט המדובר "סיפר הברווזים", מהיוצרים של "המיניונים" ו"האחים סופר מאריו", והלהיט הגדול של חג פסח.

האירוע נערך בקולנוע הוט סינמה בעופר הקניון הגדול, שעוצב בהשראת הסרט: משפחה של ברווזים. האורחים הרבים, שוויתרו על שנת צהריים של שישי לטובת סרט משעשע ומרגש, נהנו מהפתעות שחיכו להם בכניסה לקולנוע, ממתקים שעוצבו בהשראת הסרט, כולל מפופקורן ושתייה, וחשיפה ראשונה בישראל של הסרט, בגרסה המקורית והמדובבת בה רשף לוי בתפקיד האב ברווז החרדתי.

הגיעו לצפות:  מיכל הקטנה שהגיעה עם ארבעת ילדיה הקטנים: ריף, ריי, אלי ונאיה. מיכל סיפרה שהדבר שהיא הכי נהנית ממנו הוא להיות אמא. "אלה הרגעים שאני הכי נהנית מהם", הצהירה. סתיו קצין, כוכבת האח הגדול, הגיעה עם שני ילדיה: ליאם בן ה-7 ויהלי בת ה–5. קצין גילתה שתטוס בקרוב עם חברותיה הטובות לאי בייוון לחגוג מסיבת רווקות לחברתה הטובה ביותר, ומיד שתחזור תיסע לעכו לחגוג את החג אצל סבתה.

ליהיא גרינר הגיעה עם בעלה יוסי צבר ושלושת ילדיהם. גרינר חשפה כי קיבלה הצעה מטעם משרד התיירות של פולין, במסגרתו תטוס ל–5 ימים כדי לקדם את התיירות בה. עוד סיפרה, שעל הדרך היא תשלב גם טיול שורשים, כי אביה נולד שם. כשנשאלה אם היא מתכננת הריון נוסף אמרה שמאז שהחלה לעסוק כמדריכת תינוקות ולכן, אין לה צרך בתינוק משלה.

הקומיקאי אבי נוסבאום הגיע עם רעייתו לירן ושלושת הילדים. משפחת ספיר, כוכבי הרשת, הגיעה בהרכב מלא: האב מיכאל, האם שירן, הבת הבכורה אלין בת ה-9 והבן אלרועי בן ה–7. הקומיקאית הדר לוי הגיעה עם ילדיה וחברתה השחקנית טלי שרון שהגיעה גם עם הילדים. גם כוכבי תכנית הריאליטי פקין אקספרס התייצבו.

הנהלת הקניון, בראשות המנכ"לית נעמי סימן טוב, הזמינו כאורחי כבוד גם ילדי מפונים מקרית שמונה ומהצפון, וגם ילדי מילואימניקים מרחבי הארץ, שנהנו מהפתעות ומהסרט.

הסרט "סיפור הברווזים", מספר על משפחת ברווזים שלעולם לא יצאה לחופשה בעונת הנדידה, כי אב המשפחה מגונן יתר על המידה על משפחתו ומסרב לקחת סיכונים. לאחר מסע שכנועים יוצאת המשפחה לחופשה בג'מייקה, אך בגלל כמה טעויות בניווט הם מגיעים לניו יורק, שהיא ממש לא גן עדן לברווזים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות