fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרמת הישרדות: אלה אייבינדר עברה פוליגרף מנחשים מה יצא?

אתמול בלילה הגיעה אלה אייבינדר נתבקשה על ידי הפקת התוכנית לעבור בדיקת פוליגרף שתאמת את גרסתה אחרי שהועלה חשש שמרחה חומר בעירה על החבל
אייבינדר מתוך "הישרדות VIP"(צילום מסך, רשת)
אייבינדר מתוך "הישרדות VIP"(צילום מסך, רשת)

פרשת אלה אייבינדר לא נרגעת באתמול בלילה היא הגיעה לעבור בדיקת פוליגרף

אחרי ניצחון במבחן האש, נתבקשה על ידי הפקת התוכנית לעבור בדיקת פוליגרף שתאמת את גרסתה אחרי שהועלה חשש שמרחה חומר בעירה על החבל ויצאה דוברת אמת בבדיקה שנערכה מטעמה.

בעקבות בקשת הפוליגרף שנעשתה על ידי ההפקה, אייבינדר הגיעה לבדיקה שנערכה אתמול (ב') בלילה, בסיוע עורכי דינה אלעד שאול ואהרון מלכה.

בבדיקה, שנערכה במכון כספי, נשאלה אייבינדר אם מרחה חומר כלשהו על החוט בגמר "הישרדות", אם היה חומר כלשהו על ידיה בעת שנגעה בחוט, ואם מישהו נתן לה חומר כלשהו למריחה על החוט. לכל השאלות השיבה אייבינדר בשלילה, ובבדיקת הפוליגרף נקבע כי לא נמצאו סימני שקר וכי היא דוברת אמת.

אחרי פרסום תוצאות הפוליגרף, אייבינדר בעצמה התבטאה בחריפות בחשבון האינסטגרם שלה: "אתם יכולים להגיד עליי מה שאתם רוצים, אבל שקרנית אני לא! ניצחתי בקרב אמיתי וביושר! בעונה הזאת יש רק מנצחת אחת וזאת אני! …הרסתם לי את הרגע של הכיף של הזכייה!".

קרדיט לרן בוקר וynet

 

ג'קי אזולאי ואלה אייבינדר במבחן האש בגמר "הישרדות VIP"(צילום מסך, רשת)
ג'קי אזולאי ואלה אייבינדר במבחן האש בגמר "הישרדות VIP"(צילום מסך, רשת)

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות