fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: תהילה על שניר בורגיל "הבנתי שפספסתי משהו טוב אבל האגו אצלו לא נתן לו"

את האחים ספיר ושניר בורגיל כולנו מכירים מתוכנית האח הגדול שמשודרת עכשיו ברשת 13בתחילת העונה הם נכנסו כשהם לא מדברים אחד עם השנייה בגלל מריבה. למי היה חלק מהמריבה היה לתהילה בן חמו בת הזוג לשעבר של שניר.
תהילה בן חמו ושניר בורגיל | צילום באדיבות בן חמו
תהילה בן חמו ושניר בורגיל | צילום באדיבות בן חמו

את האחים ספיר ושניר בורגיל כולנו מכירים מתוכנית האח הגדול שמשודרת עכשיו ברשת 13
בתחילת העונה הם נכנסו כשהם לא מדברים אחד עם השנייה בגלל מריבה.
למי היה חלק מהמריבה היה לתהילה בן חמו בת הזוג לשעבר של שניר.
אז רגע לפני כניסת הדיירים החדשים תפסנו אותה לשיחה שתספר לנו כמה דברים שאנחנו לא יודעים.
הכירו את תהילה בן חמו, בת 23, במקור מירוחם עכשיו גרה בבאר שבע מעצבת גבות

כמה זמן יצאת עם שניר?
"אני מכירה את שניר בערך 6 שנים, תמיד היה משהו לא ברור בנינו, ממש ביחד היינו כחודשיים, חודשיים אינטנסיביים ממש, כל היום היינו ביחד, שבת פה שבת שם, זה לא היה כמו קשר רגיל שאת מתחילה אותו ואת לוקחת את הכל לאט, פה אנחנו כבר מכירים אז הכל היה על 200 קמ"ש, בגלל זה נלחצתי מכל הסיטואציה, אז יצא שממש ממש נבהלתי, היינו מקדמים את הקשר, מדברים על חתונה.
רציתי מאד להקים בית, משפחה, ילדים אבל כשזה בא כל כך מהר נלחצתי שקיבלתי רגליים קרות, לא ידעתי איך להתנהל ולהתמודד עם זה וזה מה שקרה לי, שם זה נגמר."

למה זה נגמר?
"בגלל כל הדברים האלה, שניר רצה שאני אעבור לגור אצלו ולא היה לי רע אצל ההורים שלי, אני עברתי לגור לבד בשביל השקט שלי, הפרטיות שלי, עכשיו לחזור לגור אצלו עם משפחה שלו היה לי מאד קשה עם זה ואז סבא שלו נפטר אז הייתי שם בלילה הראשון והייתי צריכה להיות שם כל השבוע בשבילו, זה היה שבוע ממש קשה בשבילו וגם בשבילי, זה היה לי פתאום מאד קשה ומלחיץ.
היה מאד חשוב לו שאני ארגיש בנוח בבית שלו, כבר הלכנו לקניות, בחרנו מיטה, שניר רצה לסדר את כל החדר שלנו שיתאים בדיוק כמו שאני רוצה וארגיש בנוח, אין לי מילה רעה להגיד עליו.
איך שהוא מצטייר באח הגדול איתי זה ממש לא היה ככה, אין בן אדם כזה, רק דברים טובים אני יכולה להגיד עליו."

תספרי לי את סיפור הברוגז המפורסם של האחים בגלל הרכב ששניר רצה להביא לך.
"בשבוע של השבעה על סבא שלו, שניר אמר לי שהוא רוצה שאני אעבור לגור אצלו ואקח את הרכב שלו שיהיה לי יותר קל ונוח ללכת לעבודה ואמרתי לו שאני לא רוצה את האוטו, לכל המשפחה יש רכבים והוא אמר לי שהוא דאג שאמא שלו תיקח את הרכב של אבא שלו ואת תהיי עם שלי ואז הבנתי שספיר ושניר רבו על זה ושהיא אמרה לו את מה שהם סיפרו באח הגדול "כאילו אתה מביא לחברה שלך ולי לא?" ואני התבאסתי עוד יותר, זה שם אותי בסיטואציה לא נעימה בין האחים ואני בכלל לא רציתי את הרכב"

הכרת את ספיר?
"בטח, אין דברים כאלה, היא פשוט מושלמת, כמו שהיא באח הגדול ככה היא במציאות בול אחד על אחד וזה נראה שיש שם באח הגדול הרבה אנשים שהם שחקנים לא במקרה שלה, אין לב גדול כזה ואין אישה כזאת טובה."

מה ולגבי שניר?
"שניר גם, אני כאילו רואה בו טוב, אין לי מילה רעה להגיד עליו, הוא בן אדם טוב ומי שתזכה בו תזכה חד משמעית! אבל שם אני לא יודעת איך שהוא מוציא את עצמו. יצא לי הכיר בן אדם טוב, מרוב שהיה לי כל כך טוב התחלתי לחפש את מה לא טוב, מרוב שחיפשתי סיבות למה לא ולא מצאתי משהו לא טוב, סתם נתפסתי על דברים."

אם היית נכנסת בכניסה השנייה לבית האח הגדול, היית מנסה לחזור לשניר?
"הייתי מנסה לסדר את מה שנגמר לא בטוב,
זה נגמר בנינו כשהייתה את השבעה כשלקחתי את עצמי וברחתי היום אני מתחרטת, ניסיתי לחזור אליו אבל לא היה כבר עם מי לדבר, לשנינו יש אגו ומשחק משמעותי בקשר שלנו.
ניסיתי לחזור כי הבנתי שפספסתי משהו טוב אבל האגו אצלו לא נתן לו, הוא פחד ששוב אני אחזור ואברח אז שניר נעלם, יש בנינו משהו לא סגור."

הופתעת שהוא נכנס לבית האח הגדול?
"את האמת הייתה לי הרגשה, אמרתי לאמא שלי חודש לפני שיש לי הרגשה שהוא יכנס, ביום של הכניסה לא הייתי בבית ולא ראיתי את התוכנית, אמא שלי התקשרה שאמרה לי על זה, היה לי מוזר לראות אותו שם ולא עזבתי את הטלוויזיה, לראות אותו פתאום מתקרב לשי זה הזכיר לי איך שהוא היה מתקרב אליי, מה שהוא עובר איתה שם זה בדיוק מה שהעברתי אתו".

זה הפריע לך שהוא מתקרב לשי?
"כן, זה הפריע לי בהתחלה. זה מוזר הבן אדם שאת ניסית לחזור אליו נעלם לך ופתאום את רואה אותו באח הגדול מתחיל עם מישהי אחרת ועוד על המסך, אי אפשר להתעלם מזה ולהגיד שלא."

יש לך איזה מסר שהיית רוצה להעביר לשניר?
"שאני גאה בו על הדרך שלו ומקווה שיצליח להביא את עצמו למקום שהוא רוצה להיות בו, אני מאחלת לו את זה הטוב שבעולם, גם בבית האח וגם בחוץ, לא משנה מה שהיה בנינו מאחלת לו רק טוב."

 

תהילה בן חמו ושניר בורגיל | צילום באדיבות בן חמו
תהילה בן חמו ושניר בורגיל | צילום באדיבות בן חמו

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות