fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אז מי הזוכה שלכם בהישרדות?

אלית מוסאיוף, גל רובין, טל מורד וסהר כהן הם רביעיית הגמר של הישרדות אז מי הזוכה שלכם ביום שבת
רביעיית הגמר | צילום מיכה לובטון
רביעיית הגמר | צילום מיכה לובטון

על בימת הגמר יתחרו ביניהם השורדת המבוגרת ביותר (אלית), השורד הצעיר ביותר (טל), שיאן משימות החסינות של העונה (סהר) ומי ששמה לא עלה בשום מועצת שבט (גל) על תואר השורד האחרון בשידור חי למול אלפי צופים.

הגמר הגדול ישודר במוצש הקרוב (1.4) ברשת 13 אחרי החדשות.

טל מורד
חייל משוחרר, בן 21 ממושבת כנרת, בזוגיות (שנולדה על האי). טל נולד וגדל במושבת כנרת שבצפון, האח הגדול מבין שלושה. כשהיה בתיכון אימו של טל חלתה בסרטן ובמהלך שירותו הצבאי בסיירת צנחנים נפטרה. מאז טל משמש דמות משמעותית ומובילה במשפחתו, ועוזר לאביו עם ניהול משק הבית. טל השתחרר לא מזמן משירותו הצבאי ומגיע להמשיך את ה"טיול אחרי הצבא" שלו בהישרדות.

סהר כהן
יזם חברתי, בן 26, מנהריה, בזוגיות. גדל בנהריה והיה ילד בעייתי ומופרע עד שתפס את עצמו בידיים ועבר להתחנך בפנימייה צבאית. התגייס לצה"ל, עשה קורס קצינים ושירת מספר שנים בתור קצין קרבי מצטיין במספר יחידות. אימו של סהר נפטרה ממחלת הסרטן בזמן שירותו הצבאי, מה שהוביל אותו להקים את "טיקי"- מותג אופנה חברתי, שחלק מרווחיו הולכים להעצמה של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.

אלית מוסאיוף
מזכירה רפואית בת 52 מחולון, נשואה ליוסי ואימא לשלושה בנים ובת שהם הגאווה שלה. אומנם אלית היא המתמודדת הכי מבוגרת העונה, אבל היא לא רוצה שתתייגו אותה בתור המאמא של השבט. אלית עובדת בתור מזכירה רפואית ויש לה אחות תאומה זהה בשם סיגלית. אלית מגיעה להישרדות כדי לעשות בית ספר, ולהוכיח לכולם שהעולם לא שייך רק לצעירים.

גל רובין
בת 32 ממעלה אדומים, גרושה ואימא לשישה ילדים. גל התחתנה בגיל 17 ובגיל 19 כבר הביאה לעולם את הילד הראשון שלה. עד גיל 27 כבר הייתה אימא לשישה ילדים, שהגדול מביניהם בן 13 והקטנה בת 5. בגיל 29 החליטה לחזור בשאלה, להתגרש ולשים את עצמה קודם. מאז גל מוכיחה שהיא יכולה גם להגשים את עצמה וגם להיות אימא לביאה. גל מגיעה להישרדות כדי להיות מודל לכל האימהות באשר הן.

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות