fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור כהן בסינגל בכורה – 'בדיוק כמו הנצח'!

אור כהן פיינליסטית 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2024' ומי שהייתה מועמדת מובטחת כבר מהאודישן הראשון לייצג אותנו באירוויזיון.
אור כהן | צילום: ערן לוי
אור כהן | צילום: ערן לוי

אור כהן פיינליסטית 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2024' ומי שהייתה מועמדת מובטחת כבר מהאודישן הראשון לייצג אותנו באירוויזיון. אור כבשה את הבמה בביצועים בלתי נשכחים וחד פעמיים – "לא ידעתי שתלכי ממני" של מתי כספי, "חומות חימר" של מרגול ועוד, אשר קבעו את מעמדה כזמרת על!
בשל קולה המהפנט, חיוכה הכובש, אופייה המפולפל, אוצר המילים הייחודי לה וכמובן כשרונה יוצא הדופן נכנסה אור עמוק ללבבות הקהל הישראלי וסומנה כהבטחה גדולה!

היום, אור כהן משחררת את סינגל הבכורה שלה 'בדיוק כמו הנצח' אותו כתב, הלחין והפיק סתיו בגר.
מאז הסתיימה התכנית אור עובדת על כתיבה, הלחנה, והקלטה של חומרים מקוריים אותם כותבת בעצמה וכן עם כותבים נוספים, בדרכה אל צמרת המוזיקה הישראלית.

אור: "להשתתף בכוכב הבא כשבחוץ מלחמה היה הזיה. רגע אחד אני צוחקת על הבמה ורגע אחרי אני שוקעת. הרגשתי כמו כולם.. מעברים חדים בין שמחה לעצב. אני זוכרת את הפעם הראשונה שנכנסתי להקליט את "בדיוק כמו הנצח" אצל סתיו בגר והכל צף לי… כל מה שאנחנו עוברים בתקופה המשוגעת הזאת. ההומור שלי שמר עלי חזקה מהכל ופתאום ברגע הזה בסוף ההקלטה נשברתי והכל פשוט התחבר לי. זה מה שרציתי להגיד, עברנו כבר מספיק כדי להבין".

סתיו בגר: "אור זמרת מדהימה ואישיות עוד יותר. מיד כשראיתי אותה על המסך ידעתי שאני רוצה לעבוד איתה. מרגש אותי לחשוב שהסינגל הראשון שהיא מוציאה הוא שיר שכתבתי. עוד יותר מרגש אותי שהיא מבצעת אותו מושלם״

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות