fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופירה אסייג תוקפת את ראש הממשלה בנט

אסייג: "נפתלי בנט תתעוררר, תצא מההגנה ותעבור להתקפה! אתה לא מאמן כדורסל, אתה ראש ממשלת ישראל!!! אין מצב שהמחבלים יקצצו אותנו כמו זבובים ואתה תשב בשקט, ואם אתה לא מסוגל לקבל החלטות תצטרף לאשתך במלדיביים"
אופירה אסייג | צילום מתוך האינסטגרם
אופירה אסייג | צילום מתוך האינסטגרם

אופירה אסייג פרסמה את הטור שלה באתר mako והפעם תקפה את ראש הממשלה נפתלי בנט אחרי הפיגוע באלעד.

אסייג: "נפתלי בנט תתעוררר, תצא מההגנה ותעבור להתקפה! אתה לא מאמן כדורסל, אתה ראש ממשלת ישראל!!! אין מצב שאנחנו רועדים ללכת כאן ברחוב, אין מצב שהמחבלים יעשו בנו שפטים, יקצצו אותנו כמו זבובים ואתה תשב בשקט!!

אם אתה לא מסוגל לקבל החלטות, יש לי פתרון מושלם עבורך… תצטרף לאשתך במלדיביים, שם רגוע ושקט! אני מצפה שהמחבלים יתפסו ויסבלו על כל דמעה וכאב שהם גרמו לנרצחים שלנו! שהבתים שלהם יהרסו, שהמשפחות שלהם יגורשו מפה, שקל הם לא יקבלו.

אני רותחת מזעם, כי הגבול נחצה מזמן. בנט תתעורר, בני גנץ אל תאכזב אותי, יש לנו ילדים ולא בטוח לנו פה יותר! ולסיום: איפה כל הרעות בעולם שיוצאות נגד צבא הגנה לישראל? איפה??? איפה בלה חדיד? ג'יג'י חדיד? נטלי פורטמן שונאת ישראל??? תתביישו לכן, ושיכאב לכן בלב כמו שכואב לכולנו אמן ואמן."

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות