fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחוב ע"ש יצחק שמיר בקרית ביאליק

ראש הממשלה ה-7 של מדינת ישראל יונצח ברחוב הראשי של שכונת שער הרקפת שיתחבר לרחוב מנחם בגין
שער הרקפות | הדמיה: חברת יובל אלון
שער הרקפות | הדמיה: חברת יובל אלון

הרחוב הראשי בשכונת שער הרקפות בקרית ביאליק, המוקמת בימים אלה, ייקרא על שמו של ראש הממשלה ה-7 של מדינת ישראל יצחק שמיר.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "אני מבקש לבשר, כי יצחק שמיר ז"ל, שהיה ראש ממשלת ישראל ה-7, יונצח בקריאת רחוב על שמו בעירנו. שמיר ז"ל, אולי אחרון ראשי הממשלה שכיהנו כאן שלא התעשר ולא עשה לביתו, יונצח ברחוב הראשי של שכונת שער הרקפות המוקמת בימים אלה בפאתי גבעת הרקפות. שמיר כיהן כראש ממשלת ישראל בין השנים 1984-1983 ובין השנים 1992-1986. בימיו החלה עליית עולי אתיופיה לישראל, הוא פעל למען ההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל ולהעלאת יהדות ברית המועצות. הוא היה מפקד מחתרת לח"י שפעלה לגירוש הבריטים מארץ ישראל. היה איש מוסד, יו"ר הכנסת ושר החוץ. רחוב יצחק שמיר יתחבר לרחוב מנחם בגין בואכה דרך יצחק רבין".

את מתחם המגורים בשער הרקפות בונה בימים אלה חברת יובל אלון. מהחברה נמסר: "החברה מברכת את המהלך להנציח את יצחק שמיר, מי שהיה ראש ממשלת ישראל ה–7, ברחוב הראשי של מתחם המגורים, המוקם בימים אלה בפאתי שכונת גבעת הרקפות. שמיר ז"ל פעל רבות למען ההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל, אהב את הארץ ועמד על משמרתה כל חייו. בתקופה הקרובה יחל אכלוס הפרויקט ובפתחה של השנה החדשה נאחל כי הוא יתמלא במשפחות וילדים, שישאבו השראה ממורשתו של יצחק שמיר ומעשייתו למען העם והמדינה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות