fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרץ יישאר במעצר. סיסו שוחרר בערבות

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של ראש עיריית קרית אתא עד יום חמישי. שמואל סיסו שוחרר בערבות עם צו הרחקה ממועצת תל מונד ל-90 יום
יעקב פרץ | צילום ארכיון: וידיאו רפי

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום, שני, את מעצרו של ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ בשלושה ימים עד יום חמישי הקרוב. זו הארכת המעצר השלישית של פרץ מאז מעצרו ביום שני שעבר.

נציגת המשטרה אמרה בדיון כי פרץ מסר גרסה לגבי החשדות נגדו, שהוטחו בפניו עוד בתחילת החקירה. מהצד הנגדי טענו עורכי דינו עופר רחמני ויצחק יונגר כי החוקרים טרם אמרו לו במה הוא חשוד בדיוק והוא נחקר בעיקר לגבי מעורבותם של חשודים אחרים בפרשה. בשב זה לא ידוע אם יערך עימות בין פרץ לבין מעורבים אחרים. עוד התברר במהלך הדיון כי פרץ נחקר על תוכנם של חלק מהמסמכים שנתפסו ברשותו וישנם מסמכים נוספים עליהם ייחקר בהמשך.

החשד העיקרי המיוחס לפרץ הוא קבלת כספים בסכומים גבוהים מהיזם אלי חן, העצור גם הוא בפרשה. השניים, הן פרץ והן חן, טוענים כי ההתנהלות הכספית ביניהם היא על רקע חברותם בלבד. חן טוען בחקירתו כי המערכת הכספית שמתנהלת בינו לבין פרץ היא על רקע חברות ביניהם ואין לו כיום שום אינטרס כלכלי בקרית אתא. בשלב זה חושדים חוקרי המשטרה שחן קיבל מאות אלפי שקלים מהקבלן אברהם קוגמן, אשר חשוד בהטיית מכרזים וקידום אינטרסים של עובדי ציבור באמצעות מתן שוחד. קוגמן נחשב לציר מרכזי בחקירה.

לעומת פרץ, ראש המועצה הממונה תל מונד וראש עיריית קרית ים לשעבר, שמואל סיסו שוחרר בערבות של 25 אלף שקלים והוצא נגדו צו הרחקה ממועצת תל מונד למשך 90 יום. מעצרו של מנכ"ל החברה העירונית יפה נוף, אבישי כהן, החשוד גם הוא במעורבות בפרשה, הוארך ביומיים. סניגורו עו"ד אושרי בן ישי, טען שכהן משמש "בן ערובה" בידי המשטרה אך הוא אינו יכול לסייע בחקירה מכיוון שאין לו חלק במעשים המיוחסים לו.

נשיאת בית המשפט, השופטת עינת רון, חזרה היום על דבריה כי לחשדות יש יסוד סביר וכי מדובר בחקירה מורכבת ומסועפת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות