fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: אירוע מכירות ענק התקיים בפארק סלקטד

לאירוע, שכלל טברנה יוונית עם הזמר רוניוס, הגיעו מאות מתעניינים בפרויקט המוקם בשכונת גלי ים. 100 הרוכשים הראשונים ישתתפו בהגרלת דירה במתנה
יאסו! טברנה יוונית בפארק סלקטד | צילום: שרית נס
יאסו! טברנה יוונית בפארק סלקטד | צילום: שרית נס

בשישי שעבר התקיים בפרויקט "פארק סלקטד" בשכונת גלי ים בקרית ים אירוע מכירות גדול, שכלל טברנה יוונית. לאירוע, שזכה להצלחה רבה, הגיעו מאות מתעניינים שנהנו מעבר למזג אוויר מושלם, מטברנה יוונית עם רוניוס, קייטרינג משובח ומאווירה חגיגית.

ב"פארק סלקטד" מוצעות למכירה דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. 100 הרוכשים הראשונים ישתתפו בהגרלת "אחד למאה זוכה – מגרילים דירה במתנה". דירת הפרס תהיה בהתאם לדירה שנרכשה. כלומר: הרוכש דירת ארבעה חדרים עשוי לזכות בדירת ארבעה חדרים, הרוכש דירת חמישה חדרים עשוי לזכות בדירת חמישה חדרים. רוכשי דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז עשויים לזכות בהחזר כספי של 1.5 מיליון שקלים.

בוקר של כיף בפארק סלקטד | צילום: חאתם סעד
בוקר של כיף בפארק סלקטד | צילום: חאתם סעד

פארק סלקטד כולל 4 בניינים המוקמים בסטנדרט בנייה גבוה. הוא מציע דירות מפוארות עם מרפסות שמש מפנקות, מפרט טכני עשיר ותכנון אדריכלי ייחודי ואופטימלי למשפחות ולובי מפואר וחניון פרטי. הוא ממוקם בפארק, הכולל שבילי הליכה, אופניים ומתקני ספורט בשכונה חדשה עם תשתיות מודרניות לרבות גני ילדים, בית ספר, מרכז מסחרי ומרכזי קהילה, תרבות ופנאי. הפרויקט נגיש מאוד לטיילת ולים, למרכזי המסחר ולקניונים.

מוטי אשגב מסביר על הפרויקט | צילום: חאתם סעד
מוטי אשגב מסביר על הפרויקט | צילום: חאתם סעד

חברת שגראוי SBC, הבונה את הפרויקט, תזמן את כל הנרשמים לכנס מכירות מיוחד שמועדו ומיקומו יפורסמו  בהמשך באמצעות מסרון (SMS). בכנס יחתמו הנרשמים על חוזי רכישה על מנת להשתתף בהגרלת דירה במתנה. רק החותמים על הסכם רכישת הדירה, יהיו זכאים להשתתף בהגרלה. חשוב לציין, כי סדר הנרשמים באתר הוא סדר הרוכשים במועד כנס החתימות, כך שחשוב למלא פרטים במהרה על מנת להיות מוצבים בראש הרשימה ולהיות הראשונים שיוזמנו לבחור ולרכוש את דירתם החדשה בכנס המכירות.

ההגרלה תתקיים במעמד עורך דין ורואה חשבון חיצוני, ועל מועדה יימסרו פרטים בהמשך. שיווק הפרויקט מתבצע על ידי חברת אשגב שיווק וניהול פרויקטים בע"מ.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]פרטים נוספים באתר המבצע: www.sbc100.co.il.[/box]

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות