fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ווימבלדון

ב-28 בחודש ייחנכו בטקס חגיגי מגרשי הטניס החדישים והמפוארים של קרית מוצקין. האם האלוף הבא ייצא מהקריות?
תחרויות ארציות ובינלאומיות? המגרשים החדשים של קרית מוצקין | צילום: האקדמיה לקידום הספורט, קרית מוצקין
תחרויות ארציות ובינלאומיות? המגרשים החדשים של קרית מוצקין | צילום: האקדמיה לקידום הספורט, קרית מוצקין

שישה מגרשי טניס מקצועיים ייפתחו לקהל הרחב ב-1 בנובמבר בקרית מוצקין, במרכז הטניס הגדול והמפואר בצפון, שיכלול בסך הכל שמונה מגרשים (שישה חדשים לצד השניים הקיימים), בהם מגרש ראשי ויציעים לקהל. במתקן עצמו יהיו חדר מאמנים, משרדים, שירותים ומקלחות לשחקנים. בלובי יהיה חדר המתנה גדול מהיפים בארץ, והתאורה במגרש היא מהאיכותיות והמתקדמות בארץ. מדובר בנקודת חוזקה משמעותית של המתחם ביחס למגרשים מקבילים בארץ.

המגרשים ישמשו את בית הספר לטניס שיפעל תחת העמותה לקידום הספורט בעיר, ויתקיימו בו פעילויות ואימונים לכל הגילאים – כאשר המתאמן הצעיר ביותר חגג לאחרונה יום הולדת 4, בעוד המתאמן המבוגר ביותר יחגוג בקרוב 68. הפעילויות ייערכו בכל ימות השבוע. כמו כן תהיה אפשרות לשכור מגרשים או לרכוש מינויים.
בית הספר "האקדמיה לטניס בצפון" קיים זה 38 שנה. גדלו בו אלופי ואלופות הארץ לנוער במשך שנים רבות. האקדמיה גם הוציאה את שחקניה לתחרויות בינלאומיות – בספרד, גרמניה, צרפת, איטליה, בלגיה, הולנד, רוסיה ועוד.

ליאב כהן, מנהל בית הספר לטניס והמאמן הראשי: "הגיע הזמן שלקריות יהיה מתקן כל כך מתקדם ומכובד אחרי כל כך הרבה שנים. אני רואה במגרשים החדשים קפיצת מדרגה משמעותית, המעמידה את קרית מוצקין בחוד החנית בענף. כעת אני מקווה שנתחיל לקיים במתחם תחרויות ארציות ובינלאומיות. מדובר בצעד חשוב, יוצא דופן ומשמח עבור כל חובבי הטניס בצפון ועבור כל תושב שרוצה לראות את קרית מוצקין מתפתחת וגדלה לכיוונים חיוביים במיוחד".

אברי מונצ'ר, מנכ"ל העמותה, מזמין את כל תושבי הקריות להגיע לטקס החנוכה ולקחת חלק בהיסטוריה: "סוף סוף אנחנו פותחים את המגרשים לפעילות. זה זמן רב שאנו שואפים לקדם את ענף הטניס בקריות, והביקוש של התושבים עושה את שלו – כבר יותר מ-150 נרשמים עוד לפני פתיחת המתחם. אנו שמחים שביכולתנו להעניק לתושבים שלנו את ענפי הספורט שהם רוצים ברמה הגבוהה ביותר ונמשיך לעשות כן גם בעתיד".

באירוע חנוכת המגרש (רחוב החשמונאים 35, יום שני, 28 באוקטובר, 19:00) ישתתפו ראש העירייה, חיים צורי, סגניו, חברי מועצת העיר, יו"ר איגוד הטניס בישראל, יוני ירום, מנכ"ל איגוד הטניס, אבי לחיאני, יו"ר העמותה, איציק ששון, מנכ"ל העמותה, אברי מונצ'ר, חברי הנהלת העמותה, צוות הרכזים, המאמנים ועובדי העמותה, ההורים והילדים. הציבור מוזמן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות