fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא ורובי ניצחו, צור שלום הפסידה

כדורגל ליגה א' צפון: המשחק של אתא מול מ.ס טירה הוכרע בדקה ה-80 משער של דור מלכה שקבע ניצחון חשוב על היריבה מהצמרת * רובי שפירא תפגוש את מ.ס טירה ביום שישי במשחק צמרת * צור שלום תנסה לחזור למסלול הניצחונות במפגשה עם בקה אלגרביה
שחקני רובי שפירא | צילום: הפועל רובי שפירא

ניצחון שני ברציפות: ביום ראשון אירחה מכבי קרית אתא את הקבוצה מהמשולש מ.ס טירה למשחק קצוות וניצחה 1:0. שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מטרות שונות: קרית אתא לנסות לברוח מהתחתית הבוערת, וטירה ניסתה להשיג נקודות יקרות במאבקי העלייה. המשחק, שהיה אמור להתקיים ביום שישי, נדחה בגלל תנאי המגרש ומזג האוויר. למרות הדחייה, תנאי המגרש בקרית אתא היו עדיין קשים ומנעו מהקבוצות לפתח משחק כדורגל אטרקטיבי.

מ.ס טירה של המאמן חיים סירוטקין הגיעה למפגש לאחר שבשני המחזורים האחרונים לא רשמה ניצחון וסיימה בתיקו. היא קיוותה לחזור לרצף הניצחונות, וזאת לאחר שהשבוע בוצעו שינויים בסגל. טל שגב שוחרר והחלוץ טל אבוטבול והקשר המצוין ראול גורשמוב צורפו לשורות הקבוצה.

מנגד, קרית אתא סיימה את משחקה האחרון בניצחון גדול על אסי גלבוע וצירפה השבוע לסגל את הקשר בן מלכה. המארחת הגיעה למפגש עם רצון להמשיך ביכולת הטובה שלה מהמחזור האחרון ועם רצון לקחת את שלוש הנקודות ולברוח מהתחתית הבוערת.

על כר הדשא היה משחק הקרבה של שתי הקבוצות שהרבו להחמיץ. המשחק הוכרע בדקה ה-80, לאחר שדור מלכה כבש לזכות קרית אתא וקבע ניצחון חשוב על היריבה מהצמרת.

מאמן קרית אתא אלעד בראון אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאד שהמשכנו את הרצף והיכולת משבוע שעבר. התנאים היו לא פשוטים מבחינת המגרש, אך בסוף ידינו הייתה על העליונה. אני גאה בשחקנים שלי ואנחנו מסתכלים קדימה למשחק הקרוב נגד הפועל כאוכב".

קרית אתא תתארח בכאוכב מחרתיים, שישי, 13:30 לעוד מפגש קצוות ותנסה להמשיך את רצף הניצחונות.

עדיין בתמונת העלייה: הפועל רובי שפירא התארחה במשחק חוץ מול אסי גלבוע וניצחה 1:0. הקבוצה של עודד קוטר ניצחה בזכות שער בודד של אוסאמה שעבאן.

על הנייר המפגש בין הפועל רובי שפירא חיפה לבין אסי גלבוע אמור היה להיות קרב קצוות, וטיול עבור החיפאים, במיוחד אחרי שגלבוע נפרדה השבוע מעוד שלושה שחקנים בכירים וספגה תבוסה צורמת מול קרית אתא במחזור שעבר. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של רובי, אבל על המחצית השנייה מגיע שאפו לאסי גלבוע שנלחמה והקשתה על הקבוצה מצמרת הליגה. הדקות הראשונות של המשחק היו שוות ורק בדקה ה-17 הגיע שעבאן להזדמנות מצוינת, ומ-17 מטרים בעט ליד המשקוף. בדקה ה-38 מסירה של שלומי מראד הגיעה לגיל חדד שעבר את השוער אבל בעט החוצה. שתי דקות מאוחר יותר התקפה טובה של רובי מצאה לבסוף את שעבאן, שבעט מתוך הרחבה חזק ומדויק וקבע 0:1 לרובי. המחצית השנייה הייתה שוות כוחות, כאשר שחקני אסי גלבוע ניסו למצוא את שער השוויון, אבל היו לא מדויקים מספיק. לבסוף הקבוצה של עודד קוטר רושמת ניצחון נוסף.

מאמן רובי שפירא, עודד קוטר: "זה היה משחק קשה ובמקום לגמור את המשחק עם עוד שער במחצית הראשונה התקשינו ולא עשינו זאת. כל הכבוד לאסי גלבוע שהקשו עלינו במשחק. מעבר לתוצאה אז אנחנו לא לוקחים הרבה מהמשחק הזה".

רובי שפירא תתארח בטירה מחרתיים, שישי, 13:15 למשחק צמרת מול מ.ס טירה, כאשר הקבוצה המקומית יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון יפגע משמעותית בסיכויים שלה לסיים במקום הראשון בליגה.

הפסד למוליכה: מכבי צור שלום התארחה ביום שישי בחוץ מול הפועל איכסל המוליכה והפסידה 1:0. כבש לזכות איכסל (אילון אלימלך). המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של הפועל איכסל, שהחמיצה הרבה הזדמנויות ורק הייתה חסרה לה הסיומת מול השער כדי לכבוש. לבסוף, לפני הירידה להפסקת המחצית, בדקה ה-45, עבד עזאם הרים כדור לעברו של איילון אלימלך שנגח פנימה וקבע 1:0 למארחת.

במחצית השנייה מכבי צור שלום העזה יותר והצליחה לייצר מצבים שסיכנו את שערה של איכסל, אבל בהתקפה של האורחים לא ידעו לנצל את ההזדמנויות והרבו להחמיץ. מן העבר השני, גם איכסל הגיעה למצבים, אבל לא כאלה שהיוו איום של ממש על השער. השחקנים של אלירן חודדה כמעט שילמו ביוקר על השאננות בחלק ההתקפי, וצור שלום הייתה קרובה מאוד לגנוב נקודה יקרה, כאשר בדקה ה-94 בלמה של מכבי צור שלום, עלי כיאל, קיבל כדור, כשהיה לבדו מול השוער המקומי, אבל לא הצליח להבקיע. בסיום הפסד נוסף לצור שלום אבל היא עדיין נשארת במקום טוב במרכז הטבלה.

מחרתיים, שישי, 12:30 תארח צור שלום את הפועל בקה אלגרביה בתקווה לחזור למסלול הניצחונות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות