fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברכות לנווט הקרב מקרית חיים

סגן ע', בן 21, סיים השבוע קורס טיס וקיבל כנפיים. בתיכון שיחק כדורסל בנבחרת בית הספר והתלבט בין ספורט לבין טיס
שירות משמעותי. סגן ע' מקרית חיים | צילום: דו"צ
שירות משמעותי. סגן ע' מקרית חיים | צילום: דו"צ

לאחר שלוש שנים מאתגרות וקשות, בהן השלימו תואר ראשון, הוכשרו כקצינים וביצעו אינספור גיחות, קיבלו ביום רביעי השבוע בוגרי קורס טיס, מחזור 179, את כנפי הטיס בטקס המסורתי בבסיס חצרים. השנה התקיים הטקס בסימן "70 שנה לבית הספר לטיסה".

בין בוגרי הקורס נמצא גם סגן ע', נווט קרב, בן 21, מקרית חיים. הוא הרחיב את לימודיו בתיכון בפיזיקה וגאוגרפיה. בנוסף, שיחק כדורסל בנבחרת בית הספר, כאשר בסוף י"א, ייצג את ישראל במשחק בברלין. סגן ע' התלבט אם להיות ספורטאי פעיל, אך בסופו של דבר החליט לנסות להתקבל לקורס טיס מתוך הרצון לשרת בשירות משמעותי. בקורס למד ניהול טכנולוגיות מידע.

עוד מסיימי הקורס מהאזור הם סגן א', ממגמת תובלה, בן 22 מחיפה. א' למד בבית ספר לאמנויות והרחיב צילום ופיזיקה. היה בחוגי סיירות של קק"ל בזמן התיכון וגם עשה שם שנת שירות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לצלם ולטייל. על בית הספר לטיסה הוא אומר: "יש בו אווירה משותפת לכולם של מוטיבציה וכולם רוצים להצליח". בקורס טיס למד כלכלה וניהול.

סגן י', נווט קרב, בן 21, גר בקרית טבעון. בזמנו הפנוי אוהב סקי, טיולים, ים ונהיגת שטח. סגן י' הרחיב בתיכון את לימודי הביולוגיה והנדסת תוכנה. י' חיפש שירות משמעותי ועשה את כל המיונים וכך הגיע לטיס. בקורס למד ניהול מערכות מידע.

סגן ס', טייס תובלה, בן 21, מתגורר במועצה האזורית זבולון. הוא הרחיב לימודים בפיזיקה ומכטרוניקה בתיכון. סגן ס' היה צריך לבחור בין קורס טיס לחובלים ולבסוף בחר בטיס כי האמין שמדובר באפשרות לשרת שירות משמעותי ומעניין. בקורס וכחלק מההכשרה, ס' למד ניהול טכנולוגית מידע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות