fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרקט דור: יש לכם בית חם

אם אתם עומדים לפני שיפוץ בביתכם, אל תשכחו את הפרקטים. ברשת פרקט דור מציעים מבחר פרקטים ודלתות באיכות בלי פשרות באספקה מהירה. תתחדשו
מבחר סוגים של פרקטים לכל חדרי הבית ולמוסדות | צילום: יח"צ
פרקט פולימר לכל חדרי הבית ולמוסדות | צילום: יח"צ

אם אתם עומדים לפני שיפוץ בביתכם, אל תשכחו את הפרקטים. הם מוסיפים לבית חמימות ורומנטיקה, הם קלים להרכבה ולתחזוקה והם לא יקרים כמו אריחי קרמיקה. ברשת פרקט דור מציעים מבחר פרקטים ודלתות באיכות בלי פשרות באספקה מהירה. תתחדשו.

טרנד הפרקטים הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות בבתים רבים בישראל, ולא בכדי. רצפת עץ או רצפה במראה עץ (דמוית עץ) משדרגת את מראה הבית לאין שיעור, ומשרה בו חמימות, רומנטיקה וקסם שנכנס מהטבע אל פנים הבית. הפרקט קל לתחזוקה (סמרטוט לח יספיק), הוא יפה כמו רהיט, ואם אתם עוברים דירה, אתם פשוט יכולים לקחת את הפרקט איתכם.

חברת פרקט דור בע"מ מציעה בשלושת סניפיה בקריות מגוון סוגים של פרקטים. בעלי החברה, עופר שטרית, בעל ניסיון וותק של 20 שנה בתחום, אינו מתפשר על איכות המוצרים ובוודאי שלא על איכות הביצוע וההתקנה. המוטו של החברה הוא: מקצועיות, אמינות ואספקה מהירה ויעילה ושירות אישי לכל לקוח. בין הפרקטים שתשיגו כאן: פרקט למינציה איכותי של המותג הגרמני קרונו (KRONO) וכן פרקטים נוספים נגד מים במבחר סוגים, צבעים וסגנונות.

מבחר סוגים של דלתות איכות | צילום: יח"צ
מבחר סוגים של דלתות איכות | צילום: יח"צ

לא רק פרקטים, גם דלתות
בפרקט דור מציעים גם מבחר דלתות פנים וחוץ, בהן דלתות פולימריות, צבע בתנור, 100 אחוז נגד מים וכן דלתות איטלקיות עם משקופים מעץ מלא, עם או בלי תוספות של חלונות ופסי ניקל, בכל הגדלים ובכל המידות.

"בלאק פריידיי" כל השנה
בפרקט דור לא מחכים ל"בלאק פריידיי" או ל"סייבר מנדיי" כדי להציע ללקוחותיהם מבצעים טובים. בפרקט דור יש חגיגות של מבצעים אטרקטיביים כל ימות השנה. למשל: דלת פולימרית לבנה, צבע בתנור, חלקה ללא דוגמה, נמכרת עכשיו ב-888 שקלים (לא כולל מע"מ), והשוס: בקניית ארבע דלתות, תשלמו עבור החמישית שקל אחד בלבד. כן, שמעתם היטב. שקל אחד בלבד על הדלת החמישית.

מבצע נוסף: דלת פולימרית, צבע בתנור, 100 אחוז נגד מים, בצבע לבן או שמנת, דו-פאנל או ארבע חריטות לרוחב – ב-888 שקלים בלבד (לא כולל מע"מ).

ועוד מבצע שווה: פרקט מתוצרת גרמניה, AC4, 8 מ"מ – 77 שקלים למ"ר (לא כולל מע"מ, החל מ-40 מ"ר). המחיר כולל התקנה. במסגרת מבצע זה, תוכלו לקבל גם פאנל פולימרי לבן, 6 ס"מ.

אווירה חמימה ורומטית. פרקט בחדר השינה | צילום: יח"צ
אווירה חמימה ורומנטית. פרקט בחדר השינה | צילום: יח"צ

בלי בלגן
אם אתם עומדים לפני שיפוץ, מומלץ לקחת בחשבון הכנסת פרקטים הביתה. מלבד המראה האלגנטי וכל היתרונות שפורטו בתחילת הכתבה, כדאי לדעת גם שמדובר בעבודת התקנה מהירה, בלי בלגן בבית ובלי לכלוך ובלי לקרוע את הכיס, שכן פרקטים הרבה יותר זולים מאריחי קרמיקה, אך בהחלט לא פחות יפים.

מלבד פרקטים ודלתות, בפרקט דור מציעים גם טפטים, דשא סינתטי, קרניזים ועוד.

פרקט דור – סניף הדגל, רחוב השיש 3 מפרץ חיפה, טל': 04-6890707, 052-6733560 | סניף קרית ים – רחוב פנחס לבון 13, טל': 04-6101011, 054-9871000 | סניף קרית אתא – רחוב זבולון 14, טל': 04-6807144, 054-3001706 |

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות