fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו את הטרנדים החדשים בעיצוב השיער לאביב-קיץ 2024

הבחירה בטרנדים החדשים התבססו על המגמות במדיה החברתית, על מסלולי תצוגות האופנה ברחבי העולם ועל התספורות של הפאשניסטיות בתחום הביוטי
עיצוב השיער של אביב-קיץ 2024 צילום: יח"צ

שנת 2024 החלה ויחד אתה נחשפים הטרנדים שיכבשו את התספורות ועיצוב השיער בעונות האביב והקיץ הקרובים, בהתבסס על המגמות במדיה החברתית, על מסלולי תצוגות האופנה ברחבי העולם והתספורות של הפאשניסטיות בתחום הביוטי. השנה הקרובה מסתמנת כשנה של שינויים וחידושים בתחום השיער, עם דגש על הבעה אישית, אינדיבידואליות, נוחות וגיוון מתוך הבנה שהכל נכון גם בעיצוב השיער.

שירה לוסטיגר, מנהלת הסושיאל מדיה וקהילות בחטיבת השיער המקצועי של חברת לוריאל פרופסיונל : "המגמה הבולטת לשנת 2024 היא החופש להביע את רצונן של הנשים, לצד דגש על שמירת בריאות השיער והוספת טאץ' אישי של סגנון אישי, כי המראה הנכון ביותר הוא זה שגורם לנשים להרגיש בטוחות, יפות, ונינוחות יותר".

מעצבי השיער של לוריאל פרופסיונל חושפים את 6 הטרנדים שיכבשו את שיערן של הפאשניסטיות ומסלולי תצוגות האופנה לאביב- קיץ 2024 :

פוני בירקין – תספורת שנקראת על שם השחקנית הנחשבת לאייקון אופנה ג'יין בירקין. בשיא הקריירה שלה, בשנות ה- 60 וה-70 זו התספורת שאימצה לעצמה. מדובר בפוני 'רך' וארוך יחסית, מתחיל קצר יותר,  במרכז הפנים בין הגבות ומתארך לאורך הצדדים. בדרך כלל זהו פוני בעל צורה שאינה סימטרית או ישרה.

תספורת תלתלים מעוגלת – לכל המתולתלות שבינינו ניתן לראות איך התלתלים יככבו במהלך שנת 2024. ישנו דגש על הטקסטורה הטבעית של השיער, שמאפשרת תנועה לצד מתן ווליום ונפח. המסה המרכזית של הווליום מתחילה מהחלק העליון ועד אזור עצמות הלחיים ויוצרת מראה קליל בחלק התחתון של השיער. מראה יותר משחקי ופראי שאנחנו ממש שמחים לראות מככב.

דירוג באורך בינוני – מראה שפוגש אותנו בין תספורת הבוב לבין תספורת "הפרפר" הארוכה. מקבלים מראה שמעט מזכיר תספורת בוב ארוכה אבל מדורג מקדימה כמו תספורת הפרפר כדי לייצר מראה בהשראת שנות ה90. המטרה לתת לשיער תנועה זורמת ומראה מעט מורם. ניתן להוסיף, פוני ולקחת את המראה יותר לכיוונים של תספורת ה"שאג" בהשראת שנות ה-60 וה–70.

שיער ארוך מדורג – בשנה שעברה ראינו הרבה תספורות בסגנון ה"שאג" והוולף קאט והשנה אנחנו הולכים לחזור קצת יותר למראה הקלאסי של השיער הארוך בעל מסגרת יפה לפנים. תספורת המאופיינת בדירוג מאחור ואפילו בפוני עדין מקדימה. מראה מאוד נשי, עדין וקלאסי.

קארה בוב – טרנד שקיים כבר תקופה ויחזיק מעמד גם בשנה הקרובה. ישנן כמה גרסאות לתספורת הזו. הבוב יכול להיות באורך הסנטר או אפילו באורך הכתפיים. החלק הייחודי והחשוב בתספורת הזו הוא שהיא אינה מדורגת למעט שולי השיער שניתן לשחק איתם קצת ולתת מעט מסגרת.

קיטי קט – תספורת בהשראת הוולף קאט עם סיומת יותר מתוחכמת. מראה בעל דירוג מאסיבי עם דגש יותר חזק באזור מסגרת הפנים. תספורת יותר גסה עם סיומת פחות עדינה מהשיער הארוך והמדורג הקלאסי אבל יותר מסוגננת מהוולף קאט ולכן נחשבת לתספורת שנמצאת איפשהו באמצע. תספורת שמעניקה לשיער מראה מאוד אופנתי עם תנועתיות יפה מאוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות