fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמרת הצעירה אוויה בת ה-15 "הסופה משתוללת"

הזמרת הצעירה אוויה בת ה-15 בשיר חדש בו היא רוצה לחזק את כל הבני נוער בתקופה הקשה שהמדינה עוברת "הסופה משתוללת"
אוויה | צילום רון שושן
אוויה | צילום רון שושן

אחרי שריגשה את כולם עם הסיפור האישי שעליו סיפרה בשיר הבכורה שלה "ידברו עלי" (בריונות וחרמות שעברה) כעת הזמרת הצעירה אוויה מוציאה שיר חדש – "הסופה משתוללת" ברוח התקופה, בו היא מבקשת לדבר את התחושות והמחשבות שחווים בני הנוער בתקופה הזאת של האי הוודאות והפחד מהמלחמה שנכפתה עלינו.
תספרי קצת על השיר החדש-
"השיר החדש היה אמור לצאת מיד אחרי החגים אבל אז קרה מה שקרה. תקופה מאוד ארוכה לא הייתי באולפן ואז אחרי כמה חודשים כשהקשבתי שוב לשיר הרגשתי שחסר בו משהו כי הכל השתנה וגם אני השתנתי ואז נפגשתי עם הצוות שלי באולפן ועבדנו על זה".
אז מה השתנה בשיר?
" כשיצרנו את השיר רציתי לדבר על הפחדים, דאגות, מחשבות- סופות טיפוסיות של נערה בגיל ההתבגרות שפורקת אותם ביומן ושומרת אותם שם וכשנפגשנו שוב באולפן החלטנו להוסיף את המשפט הזה: "בום בום בלאגן זה מסוכן, הממ"ד של הנפש שלי זה אולפן ". כי זה מה שקורה עכשיו, לרשימת המחשבות הטיפוסית לנערה בגילי נכנסו עוד דאגות. הפחד מהמלחמה, מהאזעקות והטילים. בעצם מה שאני רוצה להגיד זה שכל אחד צריך את המקום הבטוח שלו, המרגיע שעוזר להשתחרר מהפחדים, שנותן להתרפא ואצלי זה האולפן בו אני והצוות שלי יוצרים את המוזיקה. אני גרה בנתניה ולא היו פה אזעקות בינתיים אז עדיין לא חוויתי את זה, אבל המחשבות על זה מפחידות אותי ויש המון ילדים ובני נוער שחוו את זה בלי הפסקה ולא הפסקתי לחשוב עליהם ואני מקווה שיש להם את ה"מקום הבטוח שלהם " שמרגיע אותם".
לידור ויצמן ואביחי פלג כתבו גם את השיר הבכורה שלך "ידברו עלי" וגם את השיר החדש "הסופה משתוללת" . אביחי פלג הפיק. איך זה לעבוד איתם?
כל התהליך העבודה איתם ממש כיפי מצד אחד ומצד שני סופר מקצועי. הם מאוד מבינים ומכילים, והכל בגובה העיניים. אני מאוד פתוחה איתם. אני מספרת להם עלי, מה אני מרגישה, מה אני רוצה להגיד, על מה הייתי רוצה לשיר והם בעצם הופכים את זה ממש לשיר שמרגיש כאילו אני כתבתי אותו.
לאחרונה חגגת יום הולדת 15. איך זה להיות בת 15?
"ואו אני מרגישה הרבה יותר מ15. תמיד הייתי מאוד בוגרת לגילי גם בגלל החוויות שחוויתי כשהייתי יותר קטנה – החרמות והבריונות מצד חברי לכיתה. אני חושבת שזה גם מאוד ביגר אותי וגרם לי להיות יותר מחוברת לעצמי. וחצי השנה האחרונה גרמה לי להתבגר עוד יותר".
גם בשיר החדש "הסופה משתוללת" כמו בשיר הבכורה שלך את בוחרת לפנות לבני נוער. האם זה קו מסוים שבחרת בו?
"כן. עוד לפני שיצא השיר הראשון היה לי ברור שאני רוצה לדבר לבני נוער כי הם בני גילי ויש לי הרבה מה להגיד להם. אני מאמינה שכנות ואמת עובדים. בשיר "הקודם חיזקתי בני נוער שעברו חרמות ורציתי להגיד להם שעוד הכל יהיה בסדר ותהיו מישהו שידברו עליו. בשיר החדש אני רוצה להגיד להם שגם אני כמוכם מרגישה את כל הסערות של גיל ההתבגרות ושל התקופה האחרונה וזה בסדר גם לפחד ולדאוג ושאם נמצא את המשהו הזה שיחזק אותנו נוכל להתגבר על זה ולצאת חזקים".
לסיום מה תרצי להגיד?
"אני שולחת חיבוק ענק לכל הבני נוער שכמוני מרגישים פחות שמחים והרבה יותר עצובים. אנחנו יחד בזה. גם אני מרגישה הרבה רגשות שאני עד עכשיו לא מבינה. חשוב שלא נשמור דברים בבטן ונדבר על זה בין אם עם מישהו או נכתוב ביומן. מקווה שהשיר שלי יעזור להם. אמן וכל החטופים יחזרו במהרה והלוואי ואף ילד/ה, נער/ה לא יחוו יותר לעולם את מה שאנחנו עוברים עכשיו. שתמיד נרגיש אהובים ומוגנים".

 

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות