fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדיווה הבינלאומית דנה אינטרנשיונל חוזרת ובענק!!

דנה אינטרנשיונל מציינת השנה 30ֶ שנות קריירה בארץ ובעולם ובכל זאת היא מכריזה על עצמה ״ אני כנראה הזמרת הכי עצלנית בעולם כועסת על עצמי לפעמים שלא מוציאה יותר שירים. אף פעם לא הרגשתי צורך לשחרר שירים כמו מכונה"
דנה אינטרנשיונל | צילום:שגיא דהרי
דנה אינטרנשיונל | צילום:שגיא דהרי

דנה אינטרנשיונל מציינת השנה 30ֶ שנות קריירה בארץ ובעולם ובכל זאת היא מכריזה על עצמה ״ אני כנראה הזמרת הכי עצלנית בעולם כועסת על עצמי לפעמים שלא מוציאה יותר שירים. אף פעם לא הרגשתי צורך לשחרר שירים כמו מכונה בשביל הפרנסה או כדי להצדיק את הקיום שלי. זה קורה כשאני באמת מרגישה שעבר זמן, שהרעב חזר ושאני מתחברת למוסיקה. אם אפרסם יום אחד את רשימת הלהיטים שכולם מכירים כשזמרים אחרים שרים אותם והציעו אותם לי לא יאמינו. כן, היו מקרים שממש התחרטתי כששיר כזה נהיה נורא מצליח אבל אני אף פעם לא מסתכלת אחורה וכועסת למה לא עשיתי את הדברים אחרת."

לה קוקרצה הוא סינגל ראשון של דנה אחרי תקופה ארוכה ״ בשנה שעברה שיחררנו את 'אחלה גבר' ושמחתי נורא על ההצלחה שלו. אני כל פעם מופתעת מחדש. בהופעות. אני רק מתחילה ב; זה ממש. בסדר אם את מרגישה -ומיד כל הקהל ממשיך במקהלה ענקית; שאת 'אחלה גבר אבל אישה.' נורא שמחה על שיתוף הפעולה הזה עם סטטיקה ובת אל למרות שחבל לי שזה היה השיר האחרון שלהם"

הפעם זה דנה נטו.
כבר מהצליל הראשון מרגישים דנה חוזרת, זה נשמע שיר דנה טיפוסי. ״ הוא קצת מתכתב עם 'צינקווימילה'. רואה בו שיר העצמה לבנות שבא ממקום של כח נשי. כריש פטיש וקוקרצה זה עניין של אופי לא של מראה גבר מכבד ואוהב ומתחשב ושותף שווה לחיים הוא כריש פטיש. גם אם הוא נראה עדין וענוג."

ב 26/3/23 יעלה ב'יס' דוקו ריאלטי חדש על הדיווה הבינלאומית 'דנה קמה' שעוקבת אחרי תהליך העבודה של דנה. על השירים החדשים , וכן, גם לידת 'לה קוקרצה' תהיה שם.

את אלבומה החדש, ואת השיר החדש גאה ונרגשת דנה לשחרר בחברת יוניברסל ישראל.

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות