fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דורין אור נרקומנית

דורין אור הפכה לאחד השמות החמים בתעשייה, הוחתמה לניהול בחברת התוכן המובילה שרית הפקות (לצד עדן חסון, עדן בן זקן) ועכשיו חובקת סינגל חדש אותו כתבה והלחינה יחד עם נתן גושן
דורין אור | צילום יאשה יעקב בשתה
דורין אור | צילום יאשה יעקב בשתה

דורין אור הפכה לאחד השמות החמים בתעשייה, בחודשים האחרונים מיטב חברות המוזיקה בתעשייה חיזרו אחריה וחברת התוכן המובילה שרית הפקות שמייצגת את עדן חסון, עדן בן זקן, מור רביעי, קובי ממן, הגר יפת ועוד … החתימה את דורין במשרדה.

 

אחרי "מראה" הסינגל הראשון מהאלבום שבדרך שצבר מאות אלפי שימושים והאזנות ברשתות בניו מדיה, משחררת דורין סינגל שני "נרקומנית" שיר שכתבה והלחינה יחד עם נתן גושן לעיבוד והפקה מוזיקלית של מתן דרור.

 

בשנים האחרונות דורין אור מעבירה דרך הרשתות החברתיות מסרים בהשראת שעורי תורה שהיא לומדת וכעת היא הופכת את היצירות למוזיקליות במסע רוחני והתקרבות לדת, מהם ספגה השראה רבה.

 

על השיר 'נרקומנית' מספרת דורין:

"השיר הזה נכתב לפני ארבע שנים, בתקופה בה הייתי עדיין רווקה חוזרת בתשובה. השיר מתאר את המלחמות שלי בין שתי הנפשות שבי- הנפש האלוקית והנפש הבהמית (מתוך ספר התניא) היוצרות בתוכי מורכבויות שונות."

 

 

על החיבור עם נתן גושם מספרת:

"נתן ואני מכירים המון שנים דרך חברים משותפים. בתקופה שהעלתי מסרוני קודש לרשת קיבלתי הודעה מפרגנת מנתן על העשייה שלי וקבענו להיפגש וליצור משהו יחד. השמעתי לו את השיר ״נרקומנית״ ונתן אהב את הכיוון של השיר וביחד לקחנו אותו למקומות חדשים ומדויקים יותר. אני מאוד שמחה שניתנה לי הזכות לעבוד עם זמר ויוצר מוכשר וייחודי כמו נתן."

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות