fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג׳יין בורדו – ״לא יוצאת למסיבות״

ג'יין בורדו מההרכבים המצליחים והאהובים בישראל עם סינגל חדש ופשוט מעולה!!! מלווה בקליפ שווה במיוחד!
ג'יין בורדו | צילום אורית פניני
ג'יין בורדו | צילום אורית פניני

"לא יכולה להתעלם כשיש ת'שיר הזה ברקע…”

זו השורה שפותחת את השיר החדש של ג'יין בורדו שמדבר על הצורך פשוט לרקוד לפעמים את כל הבעיות שלנו החוצה. דווקא מהבנה עמוקה שבעיות אף פעם לא נגמרות, הן רק מתחלפות, שתמיד יש עם מה להתעמת, תמיד יש עניינים שצריך לפתור– אז הרצון והצורך לעשות הפוגות קלות בין לבין ופשוט לרקוד את הרגע הזה בלי ייסורי מצפון, בלי להתנצל.

"רוקדת להזיז ת'לב ולנער מה שכואב…

לא יכולה להתעלם כשמתנגן השיר הזה, כשיש לי לחץ בחזה, אני צריכה רק עוד קצת

שישתחרר לי חשמל בגוף, ששום דבר לא יהיה חשוב"

אחרי הריליסים האחרונים של הלהקה "אשה קשה" "ילדים אהבה שירה", "טי- שירט" ו"מחזיקה לי את הלב" וסיבוב הופעות ארצי מצליח שכל פעם מגוון ומפתיע, עם קהל שמגיע אחריהם לכל מקום ולוקיישן פעם אחר פעם,

ג׳יין בורדו מוציאים הבוקר שיר חדש "לא יוצאת למסיבות", בשיתוף פעולה ראשון מסקרן עם המפיק המוסיקלי יובל מעיין ("מי זאת", "סגול בהיר", "אחותי כבר לא סובלת אותך") איתו כתבו, הלחינו והפיקו את השיר.

את הקליפ ביים אלון דניאל (אשר צילם את הקליפ לשירים 'אשה קשה' ו'ילדים אהבה שירה') והוא כולו דוגמא אישית ומהנה של הסולנית דורון טלמון לרגע השחרור הזה שהשיר מכוון אליו.

כמסורת הלהקה הכלכך מיוחדת הזאת, דורון מצליחה לתאר מצבים מורכבים אישיים אך גלובליים, בפשטות נגישה ומחויכת ועם זאת לא נטולת אמירה או ביקורת.

זה אולי הקסם בלהקה יוצאת הדופן הזו.
פעם אחר פעם, יש להם את היכולת לתת עוד הצצה פנימה ולספר סיפור לאו דווקא נוצץ באופן כ"כ אינטיליגנטי, נגיש, מלא הומור עצמי ומעטפת מוזיקלית נכונה שהופך כל שיר שלהם לחגיגה שלמה של אנרגיה כובשת ושמחת חיים.

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות