fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונש של מטפלת מתעללת: עבודות שירות

היום נגזר דינה של מטפלת שעבדה בגן ילדים בקרית ביאליק ותועדה תוקפת ילדים. בנוסף, היא תשלם לכל ילד שתקפה 5000 שקלים
צילום: shutterstock

בית משפט השלום קריות גזר היום, שלישי, את דינה של מטפלת שעבדה בגן ילדים בקרית ביאליק, שתועדה כשהיא תוקפת ילדים. המטפלת יצאה בזול. היא תרצה עבודות שירות ותשלם פיצוי כספי להורי הילדים שהותקפו.

המקרה אירע לפני כשלוש שנים בגן הילדים "ילדודס" בקרית ביאליק, כשמצלמת אבטחה תיעדה את המטפלת, 65, תוקפת ילדם. על פי כתב האישום נגדה, ילדי הגן, בני שנתיים עד שנתיים ושמונה חודשים, שכבו על מזרנים לקראת מנוחת צהריים. היא הסתובבה ביניהם, הבחינה בילד שלא ישן, הרימה אותו והטיחה אותו במזרן. לאחר מכן בעטה בגבו של ילד אחר. בהמשך, כך על פי כתב האישום, היא ניגשה לילד נוסף, הרימה והטיחה אותו במזרן ולאחר מכן עשתה זאת עם ילד נוספים.המטפלת הורשעה בשני סעיפים בעבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות.

פרקליטות מחוז חיפה ביקשה מבית המשפט לגזור על המטפלת עונש של מאסר בפועל. גם הורי הילדים, שהעידו בבית המשפט, ביקשו שהיא תרצה את עונשה מאחורי סורג ובריח. באמצעות פרקליטה, עו"ד תומר נווה, הביעה המטפלת חרטה על מעשיה, סיפרה על המשבר הקשה אליו נקלעה וביקשה סליחה.

"במעשים אלה יש משום פגיעה באמון הורי הילדים במערכת החינוכית ופגיעה באמון הציבור בכללותו בגננות ומטפלות", קבעה השופטת סימי פלג קימלוב, "פגיעה זו בערכים חברתיים מתעצמת כאשר עסקינן בדמות שאמורה לשמור ולהגן על קטינים המובאים על ידי הוריהם למסגרות חינוכיות ומוסרים את ילדיהם ומפקידים את היקר להם בידי אנשי חינוך וסומכים עליהם כי ישמרו עליהם וישגיחו עליהם".

עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ
עו"ד תומר נווה | צילום: יח"צ

בגזר הדין ציינה השופטת: "מעשיה של הנאשמת מכערים, משפילים ומעוררים סלידה. שמעתי את דבר הורי הקטינים ועיינתי במכתב שכתבו וחשתי את כאבם היומיומי, כאב שספק אם יימוג ברבות השנים".

לאחר שקלול כל הנסיבות גזרה השופטת על המטפלת עונש של שישה חודשי עבודות שירות, עונש מאסר על תנאי ופיצוי של 5000 שקלים לטובת כל אחד מהקטינים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות