fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיכון אורט קריית ביאליק זכה באליפות הארץ בכדורגל

נבחרת הכדורגל של אורט קריית ביאליק ניצחה לעיני יותר מאלף צופים את נבחרת הכדורגל של תיכון גולדה מפתח תקווה, 0:2 והוכתרה לאלופת בתי הספר התיכוניים של ישראל לשנת 2023
הכי טובים בארץ. שחקני אורט קריית ביאליק חוגגים את הזכייה באליפות צילום: ארז עוזיר

נבחרת הכדורגל של תיכון אורט קריית ביאליק, הוכתרה לאלופת הארץ לבתי ספר תיכוניים לאחר שניצחה בגמר את תיכון גולדה פתח תקווה, 0:2.

הגמר הגדול נערך בבאר שבע והטורניר כולו מאורגן על ידי התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל כבר למעלה מ-30 שנה. רבים מהשחקנים שמשתתפים בטורניר מתגלים בהמשך כדור ההמשך בכדורגל הישראלי וחלקם אף הופכים לכוכבים.

גמר התיכונים בכדורגל התקיים בהובלת התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל והפיקוח הארצי על החינוך הגופני ובשיתוף עיריית באר שבע, בספורטק באר שבע. אל האירוע הגיעו כ – 1,000 תלמידים ותלמידות אוהדי הקבוצות.

לשחקן המצטיין במשחק נבחר מאור שמחון, שחקנה של אורט קריית ביאליק ומי שהבקיע את השער הראשון לזכות קבוצתו. ״עשינו היסטוריה, אין לי מילים״ כך סיכם בהתרגשות אפי טלבי מורה ומחנך בבית הספר אורט קריית ביאליק.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות