fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיט: גאיה דטיאשוילי זכתה באליפות אירופה עד גיל 17

השייטת הצעירה ממועדון הפועל עכו/זבולון זכתה במקום הראשון בדגם לייזר רדיאל באליפות אירופה שנערכה בפולין. דטיאשוילי: "החלום שלי הוא לייצג את מדינת ישראל באולימפיאדה"
גאיה דטיאשוילי מוכתרת על הפודיום כאלופת אירופה צילום: באדיבות גל קלרפלד

הישג מדהים לשייטת גאיה דטיאשוילי ממועדון השיט של הפועל עכו/זבולון. השייטת הצעירה הוכתרה לאלופת אירופה בדגם לייזר רדיאל עד גיל 17, לאחר שסיימה את התחרות שנערכה בפולין במקום השביעי הכללי והקדימה את שאר יריבותיה השייטות בגילאים האלה. ההישג הזה מפתיע במיוחד שכן במשך העונה התחרתה גאיה בדגם 4.7 וזאת הייתה התחרות הראשונה שלה שבה היא עולה ומתחרה בקטגורית הדגם האולימפי של לייזר רדיאל. גאיה, שהייתה בסגל נבחרת ישראל באליפות, לוותה על ידי המאמנים ארז אליהו וליאב וויס. ההישג הזה מקנה לגאיה את כרטיס הכניסה להשתתפות באליפות העולם שתיערך בעוד כשלושה חודשים בברזיל וכן מכליל אותה לסגל נבחרת הנוער של ישראל.  

דטיאשוילי: "אני מאוד שמחה על הזכייה ועל ההתקדמות שלי להימנות עם עשרת השייטות הטובות ביותר באירופה. אני ממשיכה להתאמן קשה ומכוונת גבוה יותר. החלום שלי הוא לייצג את מדינת ישראל באולימפיאדה".

גל קלרפלד, מאמנה של גאיה במועדון הפועל עכו/זבולון הוסיף וציין כי גאיה דטיאשוילי נחשבת לאחת השייטות הטובות ביותר בגילה בישראל והישגיה המרשימים נוטעים תקווה גדולה לקראת העתיד.  

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות