fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיהיה בהצלחה: המשלחת הפראלימפית יצאה לאליפות אירופה

בדרך לאולימפיאדה עוצרים בהולנד: אל על, חברת הטיסה הישראלית, נבחרה להטיס את המשלחת הישראלית הפראלימפית לאליפות אירופה המתקיימת בהולנד. המשלחת הישראלית כוללת 60 ספורטאים בענפים שונים
הספורטאים הפראלימפיים של ישראל בדרך לאליפות אירופה

בסוף השבוע האחרון יצאה טיסת אל על להולנד עם ספורטאי נבחרת הכדורסל בכיסאות גלגלים למשחקים הפראלימפיים האירופאים הנערכים ברוטרדם, הולנד. הטיסה היא אחת מני רבות היוצאות הן השבוע והן במהלך שבוע הבא להולנד ואיתן כ-60 ספורטאים פראלימפיים ומאמנים אשר יתחרו בענפים השונים החל מהשבוע ועד ה-20.8.23.

המשחקים האירופיים הפראלימפיים, הם המשחקים המשמעותיים והנרחבים ביותר עם הפנים למשחקים הפראלימפיים שיתקיימו בשנה הבאה בפריז 2024. כמעט כל הענפים שיתחרו באולימפיאדה, מתחרים גם ברוטרדם, מה שמהווה את "טבילת האש" המשמעותית ביותר עבור הספורטאים לקראת האולימפיאדה בשנה הבאה.

כזכור, מוקדם יותר השנה חברת אל על והוועד הפראלימפי חתמו על הסכם חסות לשנים 2023- 2024, במסגרתו הוסכם כי אל על תהיה המובילה הרשמית של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024.

דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על: "אנו גאים להטיס את הספורטאים אשר מעוררים השראה וגאווה ומאחלים הצלחה רבה בתחרויות, בשבילנו אתם כבר אלופים".

משה מוץ מטלון, ממלא מקום יו"ר הוועד הפראלימפי: "אל על ממשיכה במסורת מתן החסות למשלחת הפראלימפית הישראלית, ואנו בוועד הפראלימפי, מוקירים תודה לחברה ויחד נמריא לשחקים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות