fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת כדורגל חדשה בקריות: מכבי קרית אתא-ביאליק

בפגישה בסוף השבוע האחרון של ראש עיריית קרית אתא וראש עיריית קרית ביאליק נחתם האיחוד ההיסטורי בין עירוני קרית אתא למכבי צור שלום. עדיין לא ידועה זהות המאמן
מכבי קרית אתא-ביאליק - קבוצה חדשה נולדה. ראשי הערים פרץ ודוקורסקי לאחר החתימה על ההסכם | צילום: דוברות עיריית קרית אתא
מכבי קרית אתא-ביאליק - קבוצה חדשה נולדה. ראשי הערים פרץ ודוקורסקי לאחר החתימה על ההסכם | צילום: דוברות עיריית קרית אתא

קבוצת כדורגל חדשה בקריות: מכבי קרית אתא-ביאליק. האיחוד ההיסטורי בין הקבוצות מכבי צור שלום ומכבי קרית אתא נחתם סופית בפגישה בסוף השבוע שעבר בין ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ וראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי. לדבריהם, הקבוצה המשותפת תוכל לקדם את הקבוצה האזורית, כשההמטרה העיקרית של האיחוד היא להעמיד קבוצה אחת חזקה שתעלה לליגה הלאומית. שם הקבוצה המאוחדת יהיה מכבי קרית אתא-ביאליק.

על פי ההסכם, התקציב לעונה הקרובה יעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים, כאשר כל עירייה צפויה להעביר חצי מהסכום לקופת המועדון. עירוני קרית אתא תודיע על פירוק ותפנה את מקומה בליגה א' לקבוצה מליגה ב', כאשר עדיין לא ידוע איזו קבוצה תרוויח מהאיחוד – האם זו תהיה מכבי בני ריינה או או עירוני נשר.

עוד עולה מן ההסכם, כי מכל מועדון יהיו שני חברי הנהלה. היו"ר צפוי להיות ממכבי צור שלום, כשהמועמד המוביל הוא יגאל אלקסלסי. גם זהות המאמן טרם ידועה, כשמלבד קובי דנינו, מאמנה הנוכחי של מכבי צור שלום, ישנם מועמדים נוספים לתפקיד, וכבר בימים הקרובים צפויים להודיע בקבוצה על מינוי המאמן.

הקבוצה המאוחדת צפויה לשחק באצטדיון נשר או במגרשי אתוס בקרית חיים, עד שהמגרש בקרית ביאליק יהיה מוכן בעוד כשנתיים. אם הקבוצה המאוחדת תעמוד במטרות שלה, האצטדיון החדש והגדול בביאליק אמור לשרת את הקבוצה בליגה הלאומית.

לאחר שימנו מאמן חדש והוא יחליט על הסגל, שחקני שתי הקבוצות יזומנו לפגישות, ובהתאם לכך יחליט המאמן עם אילו שחקנים תימשך ההתקשרות העונה ומי צפויים להשתחרר. טרם האיחוד גם קרית אתא וגם צור שלום החתימו שחקנים לעונה הקרובה, כעת ברור שלא כולם יישארו.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות