fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פלייאוף ליגת האלופות: תיקו ביתי מאכזב למכבי חיפה

מכבי חיפה נפרדה מקבוצת יאנג בויז משוויץ בתיקו משמים ללא שערים. כעת, עוברת ההכרעה למפגש הגומלין שיערך בשבוע הבא בשוויץ. המאמן מסאי דגו: "מאמין באמונה שלמה שנחזור משם עם טעם מתוק ועם הכרטיס לליגת האלופות"
נפגש בגומלין. מכבי חיפה במפגש נגד יאנג בויז צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה סיימה את מפגשה הביתי נגד קבוצת יאנג בויז משוויץ בתיקו 0:0 מאכזב. היה זה המשחק הראשון מבין שניים במסגרת פלייאוף העלייה לשלב הבתים בליגת האלופות.

מכבי חיפה ניצחה עד כה בכל משחקיה הביתיים בשלבים המוקדמים וזאת הפעם הראשונה שהיא נבלמת, לא כובשת ולא מנצחת, כך שלמעשה ההכרעה כעת עוברת למפגש הגומלין שיתקיים בשבוע הבא בשוויץ.

מי שייעדר מהמפגש המכריע יהיה המגן הצרפתי של מכבי חיפה פייר קורנו, שספג כרטיס צהוב שני רצוף.

המאמן מסאי דגו, סיכם בסיום: "מאוד רצינו לנצח אבל היינו די אנמיים, בעיקר בחלק ההתקפי. התמודדנו נגד קבוצה חזקה שמנוסה במעמדים כאלה. היה משחק מעניין ובקצב גבוה למרות החום והלחות. במחצית השנייה הקצב ירד וזה טבעי אנחנו מגיעים לשוויץ במטרה להגיע עם אותה גישה אמיצה ואמונה שלמה ביכולתנו. אני מקווה וגם מאמין שנחזור משם עם טעם מתוק ושנשיג את הכרטיס לליגת האלופות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות