fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ענף הספורט הישראלי שהבטיח את מקומו בפעם השנייה ברציפות באולימפיאדה

נבחרת ישראל בקפיצות ראווה ברכיבה על סוסים, זכתה במקום הראשון בתחרות גביע האומות שנערכה בצ'כיה והבטיחה את מקומה באולימפיאדת פאריס 2024. הרוכבת הבכירה של ישראל אשלי בונד, שסיימה את התחרות באופן מושלם וללא נקודות חובה אמרה: "אם לא היינו מעפילים לאולימפיאדה כנבחרת, לא הייתי מגיעה בכלל"
בפעם השנייה באולימפיאדה. אשלי בונד מנבחרת ישראל צילום: תומאס הולצבכר עבור ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה

עוד ענף ספורט ישראלי הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים שיתקיימו בשנה הבאה בפאריס, צרפת – קפיצות ראווה ברכיבת סוסים. נבחרת ישראל בקפיצות ראווה על סוסים, הבטיחה את מקומה באולימפיאדת פאריס 2024 אחרי שסיימה במקום הראשון בתחרות גביע האומות שנערכה בפראג שבצ'כיה. תהיה זו הופעה שנייה ברציפות של ישראל בענף זה אחרי הופעת הבכורה במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

הנבחרת הישראלית סיימה את התחרות עם 9 נקודות חובה, כשהרוכבת המצטיינת הייתה הרוכבת אשלי בונד עם הסוס דונאטלו, שהשלימו מסלול מושלם ונקי מפסילות.

נבחרת הקפיצות ראווה עם סוסים של ישראל פתחה מצוין את התחרות וכבר בסיום הסיבוב הראשון נטלה את ההובלה עם 4 נקודות חובה בלבד. גם בסיבוב השני רשמה ישראל הופעה מרשימה כשנוספו לה 5 נקודות חובה בלבד, בעוד שאר הנבחרות רשמו פסילות רבות. ההישג המצוין הזה זיכה את ישראל בקריטריון האולימפי ובכרטיס השתתפות באולימפיאדה הקרובה.

בתחרות התמודדו 10 נבחרות. מלבד ישראל, התחרו על הכרטיס השני הנבחרות הבאות: בולגריה, הונגריה, צ'כיה, ליטא, סלובקיה, סלובניה, טורקיה, אוקראינה ואוזבקיסטן.  

הנבחרת הישראלית מודרכת על ידי המאמן הראשי האנס הורן והמאמן יארון דאבלדאם וכוללת את הרוכבים אשלי בונד והסוס דונאטלו, דניאל בלומן והסוס לדריאנו ורובין מוהר והסוס גלקסי ואיזבלה רוסקוף והסוס ויאר.

המאמן הראשי, הורן: "אני מאוד מרוצה מהרוכבים ומהסוסים ושמח שעשינו את מה שהיה מצופה מאתנו והעפלנו בפעם השנייה ברציפות למשחקים האולימפיים".

הרוכבת הבכירה של הנבחרת הישראלית, אשלי בונד: "היה לי מאוד חשוב להגיע למשחקים האולימפיים כנבחרת ישראל ולא כנציגה בודדת בקטגוריה הרכיבה האישית, ואני שמחה שזה קרה. אם הנבחרת לא הייתה מעפילה לאולימפיאדה, לא הייתי מגיעה בכלל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות