fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיף: מאי קגן זכתה באליפות ישראל לנוער

הסייפת מהפועל עכו גברה בגמר צמוד ומרתק על גילי קוריצקי מהפועל כפר סבא על חודו של טוש אחד בלבד ולאחר הארכה, וזכתה בתואר הנחשב
מאי קגן חוגגת את זכייתה באליפות עם מאמנה מאור חטואל צילום: באדיבות מאור חטואל

הסייפת מאי קגן מהפועל עכו, הוכתרה לאלופת ישראל לנוער בדגם רומח לאחר שסיימה במקום הראשון באליפות ישראל שנערכה בגני תקווה.

קגן פתחה מצוין את האליפות ובשלבים המוקדמים רשמה רצף של חמישה ניצחונות משכנעים. בשלב שמינית הגמר ניצחה קגן את מאיה דומן מהפועל מגידו, 9:15 ואת גאיה קורן מהפועל מגידו, 10:14. והעפילה לשלב רבע הגמר, שם פגשה את אדווה שגב, גם היא מהפועל מגידו. קגן המשיכה במומנטום וגברה עליה, 5:15 בדרך לחצי הגמר. שם, היא התגברה על ליהי קורן מהפועל כפר סבא, 4:8. בגמר, התמודדה קגן מול חברתה לנבחרת ישראל לנוער, גילי קוריצקי מהפועל כפר סבא. הגמר היה מרתק וצמוד. במצב של 13:14 לקוריצקי, הצליחה קגן, ממש בשניות האחרונות להשחיל נקודה, להשוות את התוצאה ולגרור את הגמר להארכה. בסופו של קרב, הצליחה קגן להשלים מהפך ולזכות בתואר על חודה של נקודה אחת בלבד.

בקרב הגברים, ליאם חביב מהפועל עכו סיים גן הוא עם מדלייה, לאחר שהגיע למקום השלישי.

המאמן מאור חטואל: "אני גאה במאי על ההישג. מאי לא נשברה לאורך כל הגמר, שהיה קשה וקשוח, גם מנטלית, והוכיחה חוסן וחוזק בדרך לזכייה באליפות. זה היה ניצחון הרוח. פנינו כעת לאליפות אירופה שתתקיים בחודש הבא באיטליה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות