fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיף: הפועל עכו זכתה בשתי מדליות באליפות ישראל

קבוצת הנשים של הפועל עכו סיימה במקום השני אחרי הפסד בגמר להפועל כפר סבא, בעוד קבוצת הגברים הגיעה למקום השלישי. המאמן מאור חטואל: "כיוונו למקום הראשון, אבל לצד האכזבה יש גם נקודת אור והיא הסייפים הצעירים שלנו שצוברים ניסיון ומראים על אופק חיובי"
במקום השלישי. חטואל, חביב, דהן ושאמי (עומדים מימין) צילום: באדיבות מאור חטואל

מועדון הסיף האולימפי של עכו, זכה בשתי מדליות קבוצתיות באליפות ישראל לשנת 2023.

המועדון העכואי מתחרה בדגם רומח.

קבוצת הנשים, עם הסייפות: דלילה חטואל, מארי דבורקין ומאי קגן, הגיעה למקום השני וזכתה במדליית כסף.

קבוצת הגברים, עם הסייפים: מאור חטואל, עזיז שאמי, ליאם חביב ויהלי דהן, סיימה במקום השלישי וזכתה במדליית ארד.

נבחרת הנשים פתחה מצוין את האליפות ובשלב רבע הגמר רשמה ניצחון מוחץ על נבחרת הסייפות של מכבי פתח תקווה, 15:45. בשלב חצי הגמר גברו הסייפות העכואיות על נבחרת הסייפות של הפועל מגידו, 27:45. הפועל עכו נעצרה רק בגמר, שם הפסידה להפועל כפר סבא, 45:33, והתנחמה בתואר סגנית אלופת ישראל.

דלילה חטואל, מארי דבורקין ומאי קגן
צילום: באדיבות מאור חטואל

קבוצת הגברים של עכו גברה בשלב שמינית הגמר במעין דרבי פנימי על הנציגה השנייה של המועדון שהורכבה מהסייפים: נירן צוקרמן, דניס טוקר וברי דהן, בתוצאה 20:45.

בשלב חצי הגמר הפסידה עכו למועדון הסיף הפועל חיפה, 45:41, בתום קרב צמוד ושקול. בקרב על מדליית הארד, גברה עכו על הפועל מגידו, 42:45.

המאמן מאור חטואל: "הגענו מוכנים ומכוונים לזכות במקום הראשון, והמקום השלישי די מאכזב. יחד עם זאת, מצאנו גם נקודת אור שהיא הסייפים הצעירים שלנו שהפכו להיות דומיננטיים בקבוצה ובכל תחרות צוברים יותר ויותר ניסיון, מה שמראה אופק חיובי לעתיד".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות