fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיף: ההישג המדהים של נבחרת הנערות של ישראל

נבחרת הנערות של ישראל בסיף עם אלכסנדרה קרביץ, אדל בוגדנוב, ניקול פייגין וסופיה ויינברג, הפתיעה כשזכתה במקום הראשון בתחרות גביע העולם לנערות ע"ש אנדרי שפיצר, כשבדרך למדליית הזהב היא גוברת על נבחרות חזקות כמו ארה"ב
הגביע שלהן. קרביץ, בוגדנוב, ויינברג ופייגין, על הפודיום צילום: אנסטסיה בקשי

נבחרת הנערות של ישראל בסיף, בדגם דקר, זכתה במקום הראשון בתחרות גביע העולם לנערות ע"ש אנדרי שפיצר, שהתקיימה במעלות.

התחרות, שנערכת זו השנה ה-16, כללה, לראשונה, גם תחרות קבוצתית, במקביל לתחרות האישית המסורתית.

התחרות הנה חלק מסבב תחרויות גביע העולם של איגוד הסיף הבינלאומי, והשתתפו בה 63 סייפות מ-9 מדינות: ישראל, ארצות הברית, אוקראינה, אוזבקיסטן, אוסטריה, אוסטרליה, איטליה, בריטניה והונג קונג.

התחרות נוהלה על ידי מועדון הסיף המקומי מכבי מעלות, הפועלת תחת העמותה העירונית לקידום ספורט הישגי בראשות עידן כפיר ואיגוד הסיף הישראלי.

בכירת הסייפות הישראלית, אלכסנדרה קרביץ (14), סיימה את התחרות המקום השביעי.

קרביץ פתחה את הסבב בניצחון על סייפת מאוסטרליה (8:15), ובהמשך גם גברה על סייפת מאיטליה (10:15). בשלב רבע הגמר היא ניצחה את חברתה לנבחרת ישראל, סופיה ויינברג (8:15). בחצי הגמר היא פספסה הזדמנות להעפיל לגמר אחרי הפסד על חודו של טוש, 14:13, לאיזבלה צ'ין מארצות הברית. הנציגה האמריקאית זכתה בסופו של יום גם במדליית הזהב.

היום השני של התחרות הוקדש לתחרות הקבוצתית. נבחרת ישראל יוצגה על ידי אדל בוגדנוב, ניקול פייגין ואלכסנדרה קרביץ ממכבי מעלות, יחד עם סופיה ויינברג. נבחרת הסייפות הצעירות מישראל ניצחה בחצי הגמר את נבחרת ארצות הברית החזקה, 44:45, בתום קרב צמוד ומותח. בשלב הגמר ניצחו הנערות של ישראל את אוזבקיסטן, 36:45, וזכו במדליית הזהב.

מי שהוביל את הנבחרת הישראלית להישג היה המאמן אלכסנדר איבנוב בסיועו של המאמן יעקב פרדמן ממועדון הסיף מכבי מעלות.

לחדשות ספורט  לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות